MS Windows
briani 27239
tømning af papirkurv
Fra : søren

Dato : 30-04-04 07:08

har været ved at slette mine mapper tempery internet files der var ca 1.3gb
gemt idem men nu ligger de i papir kurven og der kan jeg åbenbart ikke
slette dem hvad gør jeg nu??
win xp pro
--
mvh søren poulsen
smeden36 (at) mail.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-04 07:38

"søren" <smeden36XXX@mail.dk> skrev :

>har været ved at slette mine mapper tempery internet files der var ca 1.3gb
>gemt idem men nu ligger de i papir kurven og der kan jeg åbenbart ikke
>slette dem hvad gør jeg nu?

Når man sletter Temporary Internet Files, så skal det gøres under
Funktioner => Internetindstillinger => Generelt => Midlertidige
Internetfiler og ikke ved at slette dem i mappen, hvilket du
tilsyneladende har gjort.

Så prøv at slet i Internetindstillinger.
--
Knud

Fra : søren

Dato : 30-04-04 08:23

> [...]
> Internetfiler og ikke ved at slette dem i mappen, hvilket du
> tilsyneladende har gjort.
>
> Så prøv at slet i Internetindstillinger.
har jeg lige prøvet og det virkede på den ene af mine mapper
problemmet er at jeg har kørt en xp pro over en xp home uden at formattere
mit c: drev så nu ligger den gl mappe bare og fylder da den ikke er blevet
slettet
det var derfor jeg ville slette den manuelt men nu er papirkurven blevet
tømt

--
mvh søren poulsen
smeden36 (at) mail.dk