Cisco routere ?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 30-04-04 08:27

hej ng

jeg har mulighed for at få fingre i nogle gamle udrangerede cisco 1401
routere fra mit work, men på dem er der jo kun et ethernet stik og et atm
stik.

Kan man få noget converter noget til det atm stik eller skal man virkelig ha
fat i et atm netkort for at kunne bruge de routere til bare det mindste ?

Jacob

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 30-04-04 19:19

On Fri, 30 Apr 2004 09:26:44 +0200, Jacob d'Andrade wrote in
dk.edb.netvaerk <c6sv3n$gbe$1@thezub.dk>:

> [...]
>fat i et atm netkort for at kunne bruge de routere til bare det mindste ?

Du kan kun bruge den hvis du har en af de helt gamle netexpress
forbindelser hvor du har ATM ud af dit modem. Så hvis du ikke har det,
kan de næsten kun bruges til bogstøtter - desværre.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Peter

Dato : 30-04-04 20:01

Du kan bruge den hvis du har Cybercity.

mvh Peter

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 01-05-04 11:00

"Jacob d'Andrade" <thezub@ANTISPAMthezub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ha
> fat i et atm netkort for at kunne bruge de routere til bare det mindste ?

Well så kan det da os bare være ligemeget så ryger de da bare ud.... Men
jeg ligger også inde med 2 x 1601 routere... nogen der kan have en ide om
hvad sådan nogle kan være værd ?

Jacob

Fra : Jesper Skriver

Dato : 01-05-04 13:10

On Sat, 1 May 2004 12:00:13 +0200, Jacob d'Andrade wrote:

> [...]
> jeg ligger også inde med 2 x 1601 routere... nogen der kan have en ide om

Kast et blik paa ebay.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Martin Kiefer

Dato : 03-05-04 08:12

"Jacob d'Andrade" <thezub@ANTISPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> Well så kan det da os bare være ligemeget så ryger de da bare ud....
Men
> jeg ligger også inde med 2 x 1601 routere... nogen der kan have en ide om
> hvad sådan nogle kan være værd ?

Forvent ikke mere end 100-150 stykket. (Beløbet er højt sat

Martin Kiefer
www.kiefer.dk