Div. NE 2 udstyr
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 30-04-01 20:49

Hejsa

Hvor meget fylder det udstyr man får leveret med ne2 ? Og kan det evt.
hænges op på en væg ?

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 20:57

"Mikkel Jørgensen" <mikkel@marjNOSPAM.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvor meget fylder det udstyr man får leveret med ne2 ? Og kan det evt.
> hænges op på en væg ?

Fylder rimeligt meget

Rimelig grim løsning fra TDC,,, Men det virker vel forhåbeligt

Jeg for sku mange huller i vægen,,,

NT box, Delefilter, og modem,,, og desuden skal routern, jo være et
eller andet sted... Det må blive oven på ISDN modemmet, og swichen.

se evt. her: http://home19.inet.tele.dk/larsjust/modem.html

De viste er er delefilteret og modemmet...

Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 30-04-01 20:58

Kort sagt alt udstyret kan godt hænges op på en væg ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 21:01

> Kort sagt alt udstyret kan godt hænges op på en væg ?

ja, og det gør teknikeren der kommer og indstallere din forbindelse...
Routeren tilslutter du selv.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 21:02

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 21:03

> [...]
>
> "Mikkel Jørgensen" <mikkel@marjNOSPAM.dk> wrote in message
>
> ja, og det gør teknikeren der kommer og indstallere din forbindelse...

Nok ikke helt,,, Routeren tror jeg ikke man kan hænge op... Men ved det
ikke

Undskyld min ekstra posting,,, kom til at trykke ctrl+enter

Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 30-04-01 21:14

Tak for det hurtige svar

Fra : TRW

Dato : 30-04-01 21:07

> Hvor meget fylder det udstyr man får leveret med ne2 ? Og kan det evt.
> hænges op på en væg ?

Det hele, på nær routern, kan hænges op.
Det gør tekniker også hvis du vil have det.

MVH
TRW

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 30-04-01 21:07

On Mon, 30 Apr 2001 21:48:57 +0200, Mikkel Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl <EljH6.223$Dp6.26831@news.get2net.dk>:

>Hejsa
>
>Hvor meget fylder det udstyr man får leveret med ne2 ? Og kan det evt.
>hænges op på en væg ?

Hos mig hænger både skillefilter og modem på væggen. Skillefilter måler
35x110x145mm og modem 50x185x195mm.

NE2 routeren kender jeg ikke målene på.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 21:57

"Svend Erik Jensen" <sej@isa.dknet.dk> wrote in message

> NE2 routeren kender jeg ikke målene på.

Size
4.75' x 3.625' x 1.125'

Står på http://www.efficientnetworks.com/products/2601.html

Fra : Allan Olesen

Dato : 30-04-01 22:41

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>4.75' x 3.625' x 1.125'

Det er jo det meste af en kvart kubikmeter.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 22:46

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message

> Det er jo det meste af en kvart kubikmeter.

Nu står det jo i Tommer, og med punkttomer istedet for kommaere

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-05-01 06:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>Nu står det jo i Tommer, og med punkttomer istedet for kommaere

Øh, nej. 4.75" ville være et mål i tommer. 4.75' er et mål i fod -
svarende til det meste af 1½ meter.