Soyo Dragon ultra
Fra : bertsco

Dato : 29-04-04 16:21

Har fået en brugt PC med et Soyo Dragon ultra bundkort.
Nu skal jeg til at rense og formatere harddisken for derefter at installere
min egen version af Windows.
Jeg var en tur på nettet og fandt drivere o.s.v til bundkortet men der var
2. En med BLACK PCB og en med Platinum PBC.
Hvordan skelner melle disse to? Der står ikke noget på bundkortet om black
eller platinum.
Venlig hilsen
Bertsco

Fra : LNC

Dato : 30-04-04 00:02

sort ell. Sølv farve ?
Mvh Lars

Fra : Jakob

Dato : 30-04-04 07:46

Kig på motherboardets farve - altså lakkeringen af selve printet. Tror det
er det der menes

--

// Jakob

Fra : bertsco

Dato : 30-04-04 08:57

"Jakob" <no-spam-please@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kig på motherboardets farve - altså lakkeringen af selve printet. Tror det
> er det der menes
>
> --
>
> // Jakob
>
> Bundkortet er sort, så det satser jeg på, hvis der ikke kommer noget nyt
her på gruppen.
Tak for deltagelsen
bertsco

Fra : bertsco

> [...]