Fejl ved genstart med trådløst tastatur
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 27-04-04 21:30

Jeg har været ved at samle en PC for en bekendt.

Alt virker fint bortset fra, at maskinen nogen gange ikke kan finde din
tastatur efter genstart. Problemet er ind til videre ikke opstået når man
tænder komputeren. Kun ved genstart eller ved brug af reset knappen.

Jeg får beskeden "Keyboard error or no keyboard pressent" lige efter biosen
har fundet dens harddiske.

Genstarter jeg med reset knappen kan alt virke de første 3-4 gange for
derefter ikke at virke. Bundkortet er opdateret med nyeste bios (1.0b)

Nogen der har en ide til hvorfor bundkortet til tider ikke kan se
keyboardet?

Keyboard Creative wireless 6000
Bundkort ECS N2U400-A v1.0 (nForce 2 ultra)

Håber i kan komme med en læsning...ellers må keyboardet tilbage til
forhandleren.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 29-04-04 00:18

> Nogen der har en ide til hvorfor bundkortet til tider ikke kan se
> keyboardet?

Brug opladlige batt de alm er der ikke så mange amp i, hvis numlock er slået
kan du se om dio for numlock lyser så snart du tænder PCen og konstatere
derved at forbindelsen mellem PC og keyboard er i orden, du har vil også
instaleret programmet til Keybordet i windovs.
Det var lige hvad jeg kunne finde på ellers er det bare tilbage til
foretningen med den.
Venligst Glenn.