Genvej til valg af boot device.
Fra : Sander

Dato : 26-04-04 21:24

Har et Asus p4 mb, og har installeret linux (Fedora)
på en seperat harddisk, men kan ikke få multiboot
programmet fra Fedora til at virke, men kan via bios
vælge hvilken harddisk jeg vil boote fra, godt nok besværligt
men brugbart indtil problemet er løst. Men på nogle mb
er der en tast man kan trykke på under opstart så man kan
vælge hvad man vil boote fra, men jeg kan ikke finde noget
på Asus om emnet.

Så spørgsmålet er: Kan man få en menu frem under opstart
hvor man så kan vælge hvilket drev man vil starte fra.

Sander.

Fra : Alex Kristensen

Dato : 29-04-04 19:38

Sander wrote:

> Så spørgsmålet er: Kan man få en menu frem under opstart
> hvor man så kan vælge hvilket drev man vil starte fra.

På mit Asus P4PE kommer der en menu frem hvis jeg trykker Esc.

--
Alex Kristensen

Fear knocked at the door. Faith answered and no one was there.