Online indikation på Hub Router...
Fra : Len

Dato : 17-04-04 10:28

Jeg søger navn/specifikation på nye bundkort som slukker online indikations
lyset på HUB Router og Switche, når computeren lukkes, uden man behøver at
slukke helt for strømmen?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-04 15:13

"Len" <lsf@adr.dk> crashed Echelon writing

> Jeg søger navn/specifikation på nye bundkort som slukker online
> indikations lyset på HUB Router og Switche, når computeren lukkes,
> uden man behøver at slukke helt for strømmen?

Deaktivering a Wake-On-Lan som gør at netkortet lytter på netværket hele
tiden efter Magic Packet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mig

Dato : 17-04-04 18:30

> "Len" <lsf@adr.dk> crashed Echelon writing

> Deaktivering a Wake-On-Lan som gør at netkortet lytter på netværket hele
> [...]

Hvordan sender man en Magic Packet??

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 17-04-04 18:33

Mig skrev:
> Hvordan sender man en Magic Packet??

Har du spurgt google?
http://pages.towson.edu/aczech/magicpkt/

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Len

Dato : 18-04-04 11:27

Alle indstillingerne i BIOS inklusiv Wake-On-Lan, har været afprøvet,
forhandleren har også prøvet, uden held! Desværre vil han ikke tage de 2
maskiner jeg har købt tilbage.
Derfor prøver jeg ad denne vej at få kendskab til hvilke nye bundkort jeg
kan bruge i stedet. De gamle (2 år) maskiner jeg har virker Ok.
Bundkortene i de 2 nye maskiner er henholdsvis: CHAINTECH 9PJL P4-478 ATX
APOGEE og SHUTTLE XPC Model 1010 Celeron 2.4 Ghz, sidstnævnte virker dog på
Screen Switchet, men ingen af dem på Router eller Switching Hub.

Len

Fra : Peter Pan

Dato : 18-04-04 16:01

"Len" <lsf@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> APOGEE og SHUTTLE XPC Model 1010 Celeron 2.4 Ghz, sidstnævnte virker dog

> Screen Switchet, men ingen af dem på Router eller Switching Hub.

Hvis en enkelt diode med lys i, er et så stort problem, vil det så ikke være
nemmere at sætte noget tape hen over dioden?

Ellers kan du sætte et gammelt netkort der ikke understøtter Wake-On-Lan i
computeren.

Alle nyere bundkort med integreret netkort har indbygget WOL. Så skal du
have et bundkort hvor det ikke er et problem, skal du have et bundkort uden
netkort. Og så er du ikke kommet videre....

Mvh
Anders