RAM
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 23:35

Hej alle.

Hvordan finder jeg ud af, om mit bundkort har plads til mere RAM? Dvs.
hvordan genkender jeg RAM'en på bundkortet?

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 16-04-04 23:46

On Sat, 17 Apr 2004 00:34:37 +0200, wrote:

> Hej alle.
>
> Hvordan finder jeg ud af, om mit bundkort har plads til mere RAM? Dvs.
> hvordan genkender jeg RAM'en på bundkortet?

Hejsa

RAM ser sårn her ud:

http://shg.dk/images/produkt2/350320/FQVLORQKES_206_194.jpg

og der sidder gerne et par klodser ved siden af hinanden. Hvis der er
ledige båse ved siden af din nuværende RAM, så har du plads til mere.
Ellers kan du vælge at skifte nogle af de eksisterende klodser ud med
nogle større.

Bemærk! Du skal have noget RAM som er kompatibelt med det gamle.

Mvh.
/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 16:31

On Sat, 17 Apr 2004 00:45:51 +0200, Thomas Lindgaard
<thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

> [...]
>nogle større.
>
>Bemærk! Du skal have noget RAM som er kompatibelt med det gamle.

Tak for dit svar.
Hvordan finder jeg ud af, hvad der er kompatiblet med hvad?

Fra : Leony

Dato : 17-04-04 17:52

In news:kdj280tqdaadvct4vd7874brhrbj0j9ndu@4ax.com,
Andreas typed:

> Hvordan finder jeg ud af, hvad der er kompatiblet med hvad?

Prøv dig frem.
Lav en aftale med forhandleren om en mulig returnering af RAM, hvis de
ikke virker i comuteren.
Tag computeren med til forhandleren og lad ham prøve.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian Lund

Dato : 18-04-04 03:51

> Prøv dig frem.
> Lav en aftale med forhandleren om en mulig returnering af RAM, hvis de
> ikke virker i comuteren.
> Tag computeren med til forhandleren og lad ham prøve.

Det er vel hurtigere lige at finde ud af hvilket bundkort han har, eller
lade Aida32 fortælle det...

Brian

Fra : Leony

Dato : 18-04-04 10:51

In news:4081ed07$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Brian Lund typed:

> Det er vel hurtigere lige at finde ud af hvilket bundkort han har,
> eller lade Aida32 fortælle det...

Selvom han finder ud af hvilket bundkort der er tale om, så er det langt
fra alle bundkort hvor man kan læse hvilke RAM der anbefales.

Selv tænkte jeg også på AIDA, men jeg mente at ovenstående var nemmere
(i betragtning af at Andreas ikke vidste hvordan RAM så ud - no offense
Andreas).

Mange forhandlere er flinke folk der er til at tale med.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 17:26

Hvad er AIDA32?
// Andreas