Asus ATX Intel 845PE Chipset P4PE-X
Fra : Peter Larsen

Dato : 16-04-04 15:18

Har købt dette køb i den tro at det kunne køre med Prescott CPU´er. Men det
lader ikke at være tilfældet. Nogen der ved noget om dette. Er min eneste
mulighed at købe et andet board?

Mvh

Peter

Fra : Mr.Bean

Dato : 17-04-04 09:11

hvorfor køber du et bundkort til 500 kr når du vil sætte en cpu i til
6700-7700 kr ?????????????
en fiat 500 med en Ferrari motor
du skulle nok bruge dine penge mere fornuftigt
Hilsen Mr.Bean
hvorfor gøre noget let når det kan gøre svært?

Fra : Søren

Dato : 17-04-04 15:40

"Mr.Bean" <Mr.Bean@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor køber du et bundkort til 500 kr når du vil sætte en cpu i til
> 6700-7700 kr ?????????????

Intels Prescott og Northwood cpu'er koster ca. det samme. Du tænker vel nok
på Extreme Edition?

/Søren

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-04-04 12:19

Var jo lige som ikke Extreme edition jeg har købt. Prescott modellen som jeg
skrev.

Fra : Leony

Dato : 17-04-04 12:58

In news:cXRfc.1998$xl5.1521@news.get2net.dk,
Peter Larsen typed:

> Har købt dette køb i den tro at det kunne køre med Prescott CPU´er.
> Men det lader ikke at være tilfældet. Nogen der ved noget om dette.
> Er min eneste mulighed at købe et andet board?

Ja.

Du kan se her hvilke cpu'er det kan køre med:
http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx
Det kan dog klare 800 MHz med lidt OC.

På Asus' hjemmeside kan du se hvilke boards der kan klare Prescott:
http://uk.asus.com/ (1. link i kategorien "motherboard").

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/