Keyboard Power On
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-04-04 17:49

Hej,

Jeg har et EpOX-bundkort (8RDA+), som skulle understøtte Keyboard Power On.
Men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har enablet det i BIOS, også Mouse
On eller hvad det hedder (altså så den skulle tænde hvis jeg bevæger musen),
men det virker heller ikke.

EpOX's support skriver til mig:
"Well the powersupply also has to support power when the board is off
but any way you first need to boot to windows than shutdown before it
works."

Nu har jeg prøvet at skifte den originale CodeGen PSU ud med denne:

Men det virker stadigvæk ikke. Hvad går jeg så?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Leony

Dato : 12-04-04 18:47

In news:_Lzec.2127$o01.1793@news.get2net.dk,
Rasmus Nielsen typed:

> [...]
> BIOS, også Mouse On eller hvad det hedder (altså så den skulle tænde
> hvis jeg bevæger musen), men det virker heller ikke.

Har du kigget i manualen om der er en jumper der skal flyttes for at det
virker?
Som default er power-on med forskellige remidier deaktiveret.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : sch

Dato : 15-04-04 16:26

har selv 8rda+ og kører power on keyboard med hot key sat til ctrl + f1 alt
opsat i bios

Mvh brian