Presario 4506 bios...
Fra : o.t.o.

Dato : 10-04-04 19:23

Jeg sidder med en Compaq Presario 4506 der kun kan se 32mb ram. Kan det
hjælpe at opdatere bios? hvis ja hvordan finder jeg ud af hvilken bundkort
og bios rev. der i maskinen?

Mvh. OTO

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-04-04 19:33

"o.t.o." <o.t.o@ASK.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder med en Compaq Presario 4506 der kun kan se 32mb ram. Kan det
> hjælpe at opdatere bios? hvis ja hvordan finder jeg ud af hvilken bundkort
> og bios rev. der i maskinen?

AIDA32 vil hjælpe dig godt på vej til informationerne omkring BIOS og
bundkort.
Herefter må du en tur ind på Compaq's side (HP hedder det nu) og finde frem
til en evt. opdatering.

Mvh
Benjamin

Fra : o.t.o.

Dato : 10-04-04 19:40

> AIDA32 vil hjælpe dig godt på vej til informationerne omkring BIOS og
> bundkort.

AIDA32 er prøvet, den skriver ukendt til bundkortet

> Herefter må du en tur ind på Compaq's side (HP hedder det nu) og finde
frem
> til en evt. opdatering.

jeg kan ikke finde nogen information om Presario 4506 på Compaq's
hjemmeside..

Mvh. OTO

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 10-04-04 21:42

o.t.o. wrote:

> AIDA32 er prøvet, den skriver ukendt til bundkortet

> jeg kan ikke finde nogen information om Presario 4506 på Compaq's
> hjemmeside..

Start her:
http://search.hp.com/gwuseng/query.html?submit.x=6&submit.y=4&qt=Presario+4506&la=en&col=hpcom+ccen+ccenfor

Mikkel

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-04-04 21:43

"o.t.o." <ASK@ASK.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan ikke finde nogen information om Presario 4506 på Compaq's
> hjemmeside..

Søg og du skal finde:
http://tinyurl.com/2dzb5

Mvh
Benjamin

Fra : Leony

Dato : 11-04-04 18:13

In news:40783de4$0$259$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Laziter [9440] typed:

> AIDA32 vil hjælpe dig godt på vej til informationerne omkring BIOS og
> bundkort.

Det er ikke nødvendigt.
ROMpaq'en (BIOS) findes på i Compaq's supportsektion.
http://h20015.www2.hp.com/en/swLookup.jhtml;jsessionid=PNLDYNMN3VKFRQFIKSBEPLQ?reg=na&cc=us&lc=en
Tast 4506 i søgefeltet og vælg din computer, derefter vælges styresystem
og så kan man downloade BIOS, drivere osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-04 16:57

Uheldigvis faldt o.t.o. over tastaturet og skrev derved følgende:

> Jeg sidder med en Compaq Presario 4506 der kun kan se 32mb ram. Kan
> det hjælpe at opdatere bios? hvis ja hvordan finder jeg ud af
hvilken
> bundkort og bios rev. der i maskinen?

Mange Compaq er *meget* kritiske med hensyn til ram, en bios
opdatering vil sikkert ikke hjælpe.

Du må have fat i nogle andre ram klodser.

Claus