Mangler hjælp til Chaintech modelnr aja2e
Fra : kenzo

Dato : 08-04-04 04:20

Jeg er ved at sætte et "nyt brugt" bundkort i får min storesøster da den
gamle havde nogen komponenter som bulede op ad og derfor skulle det en "nyt"
til ,da den genstartede i et væk.
Dette er den nye brugte som jeg har sat i nu :
Chaintech modelnr aja2e
http://www.chaintechusa.com/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=49

Problemmet er at når jeg starter computeren op starter den også fint finder
diskettedrev + harddisk + cdrom.
Men så sker det ikke mere.
Harddisken er en 20 gb af mærket Maxtor
CDrom drevet er af mærket Asus.
Diskette drev mærket: Ukendt

Hvad er det galt ?
please hjælp mig da hun bruger computeren i forbindelse med hendes
videregående udannelse,og jeg har en deadline til på tirsdag.

Fra : Leony

Dato : 08-04-04 08:44

In news:Cx3dc.697$cW3.352@news.get2net.dk,
kenzo typed:

> Jeg er ved at sætte et "nyt brugt" bundkort i [snip]
> Problemmet er at når jeg starter computeren op starter den også fint
> [...]

Har du vendt alle kabler rigtigt?
Hvilke RAM bruger du.
Kommer der nogle bip fra højttaleren?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : kenzo

Dato : 08-04-04 20:24

har fået det til at funke satte hd i min maskine og formatere det og nu
kører den igen