køler til cpu.
Fra : P&H

Dato : 07-04-04 13:38

Hej
Min blæser larmer lige lovligt meget og jeg vil gerne have en ny, men
der er mange at vælge imellem. Er der nogen der kan anbefales, skal være
støjsvag, og må gerne være med 3 pin stik. Processoren er en AMD Duron
956MHz, Socket A, og motherboardert er Soltek 75KV+.

Mvh
Per

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-04 18:19

In article <4073f628$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nr.halne@ofir.dk says...

> 956MHz, Socket A, og motherboardert er Soltek 75KV+.

Spire WhisperRock IV.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 07-04-04 20:23

"P&H" <nr.halne@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> støjsvag, og må gerne være med 3 pin stik. Processoren er en AMD Duron
> 956MHz, Socket A, og motherboardert er Soltek 75KV+.

Hvis du søger på www.edbpriser.dk efter TR2 under kølere, så får du en god
række af forskellige kølere frem med 21dba til meget få penge.

Jeg har selv en TR2-M3 med lys i som jeg gav 119,- for og den synes jeg er
god.

Mvh
Henrik

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 08-04-04 00:11

Zalman CNPS7000A-AlCu eller Zalman CNPS7000A-Cu Se den på deres hjemmeside
Fordele:
20-25db.
Den bliver skruet fast på bundkortet så du ikke behøver at være bange for at
den lille tab på cpu-soklen knækker af under transport.
Kan køle alle størrelser CPU.
Konstruktionen gør at den også afgiver masser af luft til omgivelserne
således at også andre komponenter for glæde af køleren.
Kan stilles til lav eller høj ydelse ved hjælp af medfølgende regulator.
Afgiver ikke viberationer til kabinettet ved lav ydelse.
Ser flot ud og er derfor velegnet til casemodding.
mvh
Kurt