GA-81sxt
Fra : Peter Hansen

Dato : 29-03-04 07:51

Hej til en udemærket gruppe.

Jeg har et Gigabyte bundkort der hedder GA-8Isxt og på dette har jeg en
Pentium4 3,0 .
Mit problem er at jeg ikke noget sted kan finde den driver jeg skal bruge i
diskettedrevet ( 3die partsdriver) når jeg skal køre Sata raid 0.
På Gigabytes hjemmeside kan jeg ikke finde noget om dette bundkort.
Pceren er en Fujitsu Siemens Scaleo 600.

På forhånd tak.

Peter Hansen

Fra : Leony

Dato : 29-03-04 13:18

In news:4067c73f$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Peter Hansen typed:

> [...]
> raid 0.
> På Gigabytes hjemmeside kan jeg ikke finde noget om dette bundkort.
> Pceren er en Fujitsu Siemens Scaleo 600.

Har du prøvet på http://www.fujitsu-siemens.com ?

Ofte bruger mærkevarecomputerne et OEM board.
OEM boards er sjældent nævnt på producenten's hjemmeside, ofte er der
dog et board der lgner til forveksling.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/