IR "dims" til pc?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-04-04 19:06

Hej,

Nogen der ved hvor man kan få en billig USB IR port, så jeg kan gejle min
nokia 3200 lidt op?

Gerne i eller omkring Århus.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Kim S

Dato : 30-04-04 21:14

"Thomas Schreiber" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Nogen der ved hvor man kan få en billig USB IR port, så jeg kan gejle min
> nokia 3200 lidt op?

Så vidt jeg ved, kan du ikke bruge IR til nogetsomhelst på en
Nokia, andet end til at sende/modtage numre & visitkort...

Mvh, Kim

Fra : Zurfer

Dato : 30-04-04 21:25

jo man kan godt ændre alt muligt på sin nokia, og den kan fås hos T-Hansen
http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=245708455&n=443666806#xy

Ved ikke om den ligger ved århus, men det er et godt køb syntes jeg, har
selv meget glæde af den.

Søren

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-05-04 07:49

> [...]
> http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=245708455&n=443666806#xy
>
> Ved ikke om den ligger ved århus, men det er et godt køb syntes jeg, har

Er det denne du har ?
http://www.t-hansen.dk/product.asp?c=245846007&n=443666806&pn=615995621

Der ligger en THansen "lige om hjørnet" fra hvor jeg bor, så jeg prøver at
købe sådan en fætter idag. De bliver vist ikke meget billigere end 400, og
til denne model følger der oven i købet software med

Tak for tippet. :oÞ

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Zurfer

Dato : 01-05-04 11:00

ja det er den jeg har.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-05-04 14:51

ved du tilfældigvis hvordan jeg får en wav fil ind i min 3200? eller kan den
kun afspille midi? :o/

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Zurfer

Dato : 02-05-04 11:46

jeg tror kun den kan afspille midi desværre

Fra : D-S

Dato : 02-05-04 14:41

Denne http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=209
Kan klart anbefales, og kan findes på http://www.cellshoppen.dk/shop/

Mvh/Bo

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-05-04 15:24

"D-S" <d-s@post.tele.dk> wrote in message
> Denne http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=209
> Kan klart anbefales, og kan findes på http://www.cellshoppen.dk/shop/
>
> Mvh/Bo

Ja, fik en mail af en Thomas der tilsyneladende har noget relation til
Cellshoppen.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber