Polyringetone som en klokke
Fra : phk

Dato : 30-04-04 12:45

Hvor finder man en ringetone der lyder som en gammeldags ringeklokke?

Jeg har set den et eller andet sted, men nu er den væk i mylderet af
ringetoneinternetsider.

--
Per, Esbjerg

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 30-04-04 12:55

Den kan du få i dk.binaer nyhedsgruppen.

/ Qbic

Fra : phk

Dato : 03-05-04 22:51

"Qbic - [6400]" <info@ringparken.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan du få i dk.binaer nyhedsgruppen.

Yeah? Har du sendt den? Jeg har lige ikke vaeret her et par dage .. sender
du den igen?

Det er til en Nokia 6230...

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-04-04 13:20

phk skrev :
> Hvor finder man en ringetone der lyder som en gammeldags ringeklokke?
>
> Jeg har set den et eller andet sted, men nu er den væk i mylderet af
> ringetoneinternetsider.

Indbygget i SE T610/630 og andre...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk