Hvilken musemåtte er bedst til spil?
Fra : P Kaasing

Dato : 30-04-04 19:54

Hej

Hvilken musemåtte er den bedste til at spille på ?

Min mus er en Logitech MX310, men jeg regner med at skifte den til en MX510.

Der er jo Steelpad og Icemat og sikkert en masse andre, men hvilken er den
bedste? Og hvilken model indenfor de to mærker? Der er jo et hav af
forskellige.

Jeg spille mest BF Vietnam, CS:CZ og sådan noget.

/Poul

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 30-04-04 21:20

"P Kaasing" <ikkenogen@microhot.com> wrote in message
> [...]
> forskellige.
>
> Jeg spille mest BF Vietnam, CS:CZ og sådan noget.

Det er gerne smag og behag, nogen kan lide logi mus andre MS og andre igen
razor. Pt. bruger jeg selv MX500 og har idag bestilt MX510, dog er der noget
vente tid på den mus, da den er udsolgt alle steder, så regner med at få den
om 14 dage (275 kr). Af måtte har jeg følgende Icemat, Steelpad 4D og 4S.
Startede med icemat, spillede med den i ret lang tid med MX500 god
kombination, Derefter købte jeg steelpad 4S men syntes den larmede for
meget, så faldt jeg over steelpad 4D og aldrig har jeg haft en bedre måtte,
den er bare kanon, lavet i plastic og er ikke særlig tyk, samt den har 2
overflader alt efter, hvilken vej man vender den, samt der følger et gummi
underlag med så den ikke glider. Kan klart anbefale den sammen med en logi
MX model, min kæreste har samme måtte bare med en MS IE 3.0 og der køre den
også kanont, tror de står i ca 120 - 150 kr steelpad 4D. Af spil gamer jeg
CS 1.6, CS:CZ, far cry, BF:V. Så mon ikke vi går nogenlude efter det samme
en god mus, men god reaktion, som ligger godt i hånden og en måtte med en
god overflade, hvor musen glider uden besvær henover uden nogen mislyde. Nå
men det var mine erfaringer.

Hygge og god weekend

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 20:36

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> "P Kaasing" <ikkenogen@microhot.com> wrote in message

"fUnc surface 1030" er uden diskution den bedste jeg har prøvet.

MVH CP

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-05-04 12:02

On Sat, 1 May 2004 21:36:19 +0200, "Claus P." <clausplougmann at get2net.dk>
wrote:

>"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

>"fUnc surface 1030" er uden diskution den bedste jeg har prøvet.

Enig

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : P Kaasing

Dato : 02-05-04 10:43

Ok, tak for svarene. Jeg tror jeg skal ud og ha en Steelpad 4D så.

/Poul

PS Lige et sidespørgsmål. Nu står der Dorthe i afsenderadresse, er du
Dorthe, eller sagt på en anden måde er du kvinde?
Jeg er nemlig i gang med et projekt vedrørende kvinder og fps spil, men der
er mangel på kvinder der spiller. Jeg har ihvertfald haft svært ved at finde
nogen. Måske du kender til nogen?

Fra : Tulle

Dato : 06-05-04 18:56

> [...]

> af forskellige.
>
> Jeg spille mest BF Vietnam, CS:CZ og sådan noget.

Icemat. ! Ja , pas på med den. !!
Den er af glas , og er kold at lægge hånden på.
Ved ikke lige hvorfor det er så vigtigt med en musemåtte hvis musen er
optisk ( uden kugle )
Selv bruger jeg bare bordpladen , for en optisk mus som - Ms'
Intellimouse explore 3.0 er lige glad med underlaget.
Hvis bare det er glat , køre det som smurt........

Tulle........