Roskilde-programmet offentliggjort...
Fra : Jacob Ulrich

Dato : 30-04-04 14:45

Så er årets program til Roskilde-festival offentliggjort, og f*ck hvor er
det et svedigt et...
Mine absolute must see's:

!!!
Basement Jaxx
Ben Harper
Blue Foundation
Boom Bip
Broken Social Scene
David Bowie (!)
Diefenbach
Fatboy Slim
Franz Ferdinand
I Am Kloot
Kings of Leon
KoRn
DJ Krush
Lali Puna
LFO (!)
Luke Vibert
Matthew Herbert Big band
Morrissey (!)
Muse (!!!)
Pixies
Ralph Myerz
Santana (?)
Savath Savalas + Prefuse 73 (!)
Scissor Sisters
The Shins
Slow train
Swan Lee
Teitur
Tiger tunes
Tim C
Tina D
TV on the Radio
Under Byen (!)
Wu tang Clan
Zero 7
NERD

Shit mit program bliver tæt i år...
Hvad skal I 'helt sikkert' se?

I øvrigt ganske rart at se at Muse kommer alligevel, selvom der har været
rygter frem og tilbage, da de først skrev det på deres egen hjemmeside og
dernæst slettede det igen.. Men nu er det altså officielt.. Nice...

---Jacob---

Fra : Kong Kent

Dato : 30-04-04 15:23

> Så er årets program til Roskilde-festival offentliggjort, og f*ck hvor er
> det et svedigt et...

> Shit mit program bliver tæt i år...
> Hvad skal I 'helt sikkert' se?

Jeg er lodret uenig. Jeg synes årets Roskilde program er et af de tyndeste i
lang tid. Jeg har bevidst fravalgt det i år, da der *intet* godt er at komme
efter. Sidste år var de store hovednavne Metallica, Iron Maiden, The
Cardigans, Björk og adskillige andre fede navne. I år er det bedagede navne
som David Bowie og Morrissey...

Ikke ligefrem noget der kan trække 65.000 på en torsdag aften ligesom
Metallica gjorde, så nej, Roskilde '04 bliver ikke noget jeg kaster penge
efter...

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-05-04 14:03

On Fri, 30 Apr 2004 16:23:23 +0200, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

> [...]
>
>Ikke ligefrem noget der kan trække 65.000 på en torsdag aften ligesom
>Metallica gjorde, så nej, Roskilde '04 bliver ikke noget jeg kaster penge

Samme her - dyb skuffelse! Og da jeg lige har set Bowie 2 gange så røg den
eneste formildende omstændighed.

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : -V-

Dato : 01-05-04 14:18

Jacob Ulrich wrote:
> Basement Jaxx
> David Bowie (!)
> Fatboy Slim
> Franz Ferdinand
> I Am Kloot
> Kings of Leon
> DJ Krush
> Muse (!!!)
> Pixies
> Ralph Myerz
> Swan Lee
> Under Byen (!)
> Wu tang Clan
> Zero 7
> NERD

Det her ser interessant ud.

Udover det er jeg helt enig med Kong K, at der mangler en rigtig hardhitter
på programmet.

-V-

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 02-05-04 15:28

> Muse (!!!)

Har de ikke aflyst nu?

/Troels

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 02-05-04 18:39

On 2004-05-02 16:28:16 +0200, "Troels Lund Laursen"

On 2004-04-30 15:45:15 +0200, "Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> said:
> I øvrigt ganske rart at se at Muse kommer alligevel, selvom der har været
> rygter frem og tilbage, da de først skrev det på deres egen hjemmeside og
> dernæst slettede det igen.. Men nu er det altså officielt.. Nice...

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Propellen

Dato : 02-05-04 21:49

On Fri, 30 Apr 2004 15:45:15 +0200, "Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk>
wrote:

>Under Byen (!)

Er ligefør jeg vil betale de 1150 for at se Under Byen. De er
simpelthen alt for seje. Henriette Sennenvaldt sparker altså alvorligt
røv med den stemme. Fy for satan.. DK's sejeste band, hvis jeg skal
sige det.
Under Byen er et MUST!
Pheeew... lækker lækker musik.
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Lotte

Dato : 03-05-04 08:14

Jeg blev ekstremt skuffet da jeg torsdag aften så programmet for Roskilde.
Det er første gang i år jeg skal med til roskilde (dog som arbejder) så jeg
glædede mig til at få en fed oplevelse...
men med de navne ved jeg sgu ikke helt nu....-Det eneste der trækker mig er
Muse og Ben Harper!

ØV