Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fugl
Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-05-04 00:23

Det er bare en måge.. -max-
newsBkc.151329$jf4.8027948@news000.worldonline.dk

Fra :

Dato : 01-05-04 12:20

> Det er bare en måge.. -max-

Ja "bare" en måge,men med hvad har du skudt den??

Hilsen Henrik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-05-04 12:41

"HØ" <hh@city.dk>

> Ja "bare" en måge,men med hvad har du skudt den??
>
> Hilsen Henrik

FujiS2pro/Sigma 500/4,5Ex Hsm. Billedet indeholder
Exif info hvis du vil vide t&b, skudt fra en båd ud for
Ushuaia (sydspidsen Argentina). -max-

Fra : Alex W

Dato : 01-05-04 21:02

Hej Max

Nydelig måge. Lyset ligger fint på den.
Det er jo svært at fotografere mod himlen og ikke blive snydt af lysmåleren
der gerne vil lukke en blændes penge for lidt lys ind i kassen.

More mr max

/Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-05-04 23:32

"Alex W"
> [...]
> Det er jo svært at fotografere mod himlen og ikke blive snydt af lysmåleren
> der gerne vil lukke en blændes penge for lidt lys ind i kassen.

Jeg syns ikke det er det store problem med måger, specielt i solskin
har de en ubehagelig tendens til at blokke i højlysende, med ørne er
det noget andet - silluetter, ligner HC.Andersen papirklip, det er surt
når det sker, hehe... -max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-05-04 13:05

> Det er bare en måge.. -max-
> newsBkc.151329$jf4.8027948@news000.worldonline.dk

Hej Max

Havde jeg nu haft et krydsermisil, så havde jeg sendt det til Argentina, med
kurs mod dig... Derpå havde jeg siddet med to kælderkolde.......Så kunne du
også være lidt misundelig på mig.
Nå skidt, hold kameraet oppe, så vi ved hvor du er

M.V.H.....Benny..

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 15:37

"Benny Mortensen"
> [...]
> også være lidt misundelig på mig.
> Nå skidt, hold kameraet oppe, så vi ved hvor du er

Det er nok grunden til de ikke sælger krydsermisiler i Bauhaus,
kreative folk som dig.. Når du nu siger kælderkolde så er
Argentina også leverings dygtig på det område, så hva med om
du letter r---- og sender dig selv der over og tar en ridetur ind i
solnedgangen på Pampaen og gir den som forførende Tango
partner til det lyse morgen. -max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-04 13:20

> [...]
> du letter r---- og sender dig selv der over og tar en ridetur ind i
> solnedgangen på Pampaen og gir den som forførende Tango

Hvis det kun stod til mig, så var jeg på vej. Men jeg har sendt et forslag
til Bauhaus, så de kan udvide varesortimentet ...

M.V.H.....Benny..