Maine coon - foder?
Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-04-04 16:09

Jeg har lige fået den mest yndige Maine coon hankat.
Der fulgte specielt Maine coon mad med, men når jeg løber tør er jeg i tvivl
om, hvad jeg så skal købe.

Jeg vil det bedste for min mis, men da jeg talte med dyrlægen i dag, sagde
hun at det specielle maine coon mad ikke er bedre end det almindelige.

Jer, der har maine coon katte, hvad fodrer I med?

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-04-04 17:17

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jer, der har maine coon katte, hvad fodrer I med?

Jeg fodrer altså med MCO foder - bla fordi det tørkost er store stykker og
gerne skulle tvinge missen til at tygge sin mad.
Men ellers så får de RC indoor - som vi dog er ved at skifte ud, med RC Oral
sensitive. Det er også store stykker *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Helle

Dato : 30-04-04 17:36

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hun at det specielle maine coon mad ikke er bedre end det almindelige.
>
> Jer, der har maine coon katte, hvad fodrer I med?

Hejsa.
Jeg fodrer min maine coon med en blanding af Hills og RC maine coon foder.

Mvh Helle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-04-04 19:21

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> writes:

> Jer, der har maine coon katte, hvad fodrer I med?

Jeg fodrer med RC MCO fordi det er lavet specielt til racen og bla
indeholder det der gigtmindskende middel (jeg ikke lige kan huske
navnet på..) og så får hun desuden Hills Oral Care i forholdet 50/50
Og det er efter råd fra opdrættere og hun trives fint på det..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ida

Dato : 30-04-04 19:34

--

> [...]
> hun at det specielle maine coon mad ikke er bedre end det almindelige.
>
> Jer, der har maine coon katte, hvad fodrer I med?

Hejsa *S*

Jeg går ud fra, at det er en voksen maine coon du har fået, siden det er
maine coon foder du har fået med og ikke killingefoder.

Her i huset, med sådan cirka 10 maine coons plus/minus, fodrer jeg med en
blanding af MCO31/Hills/ARION og sensible RC. MCO og ARION er sikre hittere,
mens Hills og sensible gerne ligger tilbage.
Grunden til, at jeg er glad for MCO31, er den at det er store bider der skal
tygges og jeg kan der ud over se forskel på mine katte fra før MCO31 tiden -
de har fået flottere pels og den rigtige tyngde.
Har din hankat tendens til overvægt, så vil jeg anbefale dig at blande det
op med et mindre kalorierigt foder.

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger