:o)
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 23:53

Halløj

Var i byen med min "gamle" chef da det var sidste arbejdsdag (starter nyt
job på mandag). Vi kørte i hver sin bil og da han skal bakke ud fra
bowlingcenteret så lyder der et MEGA crash.
Min kollega og jeg skynder os hen og jojo ganske rigtig, min gamle chef har
lige bakket ud i siden på en forbikørende Mitshu galant. HELE den højre side
var trykket ind fra fronten, til begge sidedøre og bagagerummet på galanten.
Chefens bil havde også fået et ordentlig skrub hvor bagkofangeren var røget
af, lygteglas smadret osv osv.

Ved ikke om det er de højere magter der har synes at han på min afskedsdag,
lige skulle have en lille klap

Tipper selv de samlede skader til 30.000 Kr eller mere.

--
Tom

Fra : Emil Jensen

Dato : 01-05-04 00:06

> Tipper selv de samlede skader til 30.000 Kr eller mere.

Jeg tror det bliver meget mere end det, hvis det da overhovedet bliver
lavet? For Galanten kan vel ende med en totalskade-erklæring fra
forsikringen?

Emil

Fra : Peter G C

Dato : 01-05-04 06:56

> Halløj
>
> Var i byen med min "gamle" chef da det var sidste arbejdsdag (starter nyt
> job på mandag).

Hvor og hvad?

/Peter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 07:01

On Sat, 1 May 2004 07:55:53 +0200, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Hvor og hvad?

Bud:
Samme firma, men i anden afdeling. "Manden" er jo ikke helt ung
længere

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Peter G C

Dato : 01-05-04 07:15

> Bud:
> Samme firma, men i anden afdeling.

Tænker jeg også - men måske der er fornyelse på vej?

> "Manden" er jo ikke helt ung længere

Nej - I er jo overrepræsenteret i denne NG

/Peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-05-04 07:17

Peter G C wrote:
> Nej - I er jo overrepræsenteret i denne NG

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 08:11

> Nej - I er jo overrepræsenteret i denne NG

Det var dog frygtelig I kan moppe )

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 15:57

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Det var dog frygtelig I kan moppe )

Det har de også været lang tid om at lære
Der er sq for seriøse ind i mellem
--
Møller

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-05-04 08:40

> Nej - I er jo overrepræsenteret i denne NG

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 08:45

On Sat, 1 May 2004 09:39:31 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>*ROFL*

Føler I jer virkeligt så gamle ! :)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 15:56

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej - I er jo overrepræsenteret i denne NG

så så
lidt respekt for de grå hår knægt
Skal du snart konfirmeres.
Skal du over knæet
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 08:10

samme firma, prouktionsingeniør

> Bud:
> Samme firma, men i anden afdeling. "Manden" er jo ikke helt ung
> længere

HOVHOV jeg har stadig langt til de 40

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-05-04 09:02

> samme firma, prouktionsingeniør

> HOVHOV jeg har stadig langt til de 40

>--

Ja, og som 58-årig bliver der længere og længere hver dag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 01-05-04 11:01

> samme firma, prouktionsingeniør

Jamen tillykke med det Tom. Jeg så godt, at de søgte en ny. Vidste bare ikke
at det var i stedet for dig.
Nu kører du jo forbi mit vindue flere gange om dagen i din Mondeo.

Hilsen

Thomas A. Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 13:58

> Jamen tillykke med det Tom. Jeg så godt, at de søgte en ny. Vidste bare
ikke
> at det var i stedet for dig.

Jo

> Nu kører du jo forbi mit vindue flere gange om dagen i din Mondeo.

Nok slut nu
Tror ikke jeg får indkørselstilladelse i mit nye job.

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-05-04 14:10

> Nok slut nu
> Tror ikke jeg får indkørselstilladelse i mit nye job.

Den gamle bliver vel siddende ?
- I en afdeling jeg engang var i, var der en kollega som købte chefens bil
da den skulle udskiftes - een af betingelserne for handlen var netop at
indkørselstilladelsen blev siddende.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 14:23

> [...]
> da den skulle udskiftes - een af betingelserne for handlen var netop at

Den kære Orla er blevet rimelig strix med hvem der kører ind osv. så jeg har
ikke lige lyst til at prøve kræfter med ham

--
Tom

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 01-05-04 19:51

> Den kære Orla er blevet rimelig strix med hvem der kører ind osv. så jeg
har
> ikke lige lyst til at prøve kræfter med ham

Ja. Det er der blevet strammet meget op på. Jeg synes, at der bliver lavet
kontrol rimeligt tit.
Klistrer de stadigvæk de der grimme røde nogle i forruden? Jeg kan huske
engang jeg har fået en. Det var ovre ved den gamle lærlingeafd. og Tom fik
en samtidigt i Sierraen dengang også.

Mvh Thomas.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-04 07:16

Tom wrote:
> [...]
> afskedsdag, lige skulle have en lille klap
>
> Tipper selv de samlede skader til 30.000 Kr eller mere.

En Mitsubishi der har fået trykket en hel side, den kan nok ikke klares for
30000,- kr.
De er som regel ret dyre i stumper.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 08:13

> En Mitsubishi der har fået trykket en hel side, den kan nok ikke klares
for
> 30000,- kr.
> De er som regel ret dyre i stumper.

Tja kan være du har ret, selv om det var en gammel galant så vil de jo nok
ikke sætte brugt dele i den. Ja så bliver den nok erklæret for totalskadet.
Og det ved så lav en hastighed som 10-20 Km/t

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-04 08:17

Tom wrote:

> Tja kan være du har ret, selv om det var en gammel galant så vil de
> jo nok ikke sætte brugt dele i den.

Den bliver gjort op i nye stumper, men derefter kan værkstedet/forsikringen
godt bøje sig lidt, hvis det skulle være et ønske.

> Ja så bliver den nok erklæret for
> totalskadet. Og det ved så lav en hastighed som 10-20 Km/t

Der skal ikke så forfærdeligt meget til, og slet ikke på en gammel bil.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-05-04 07:55

Per Beer Hansen skrev:

> En Mitsubishi der har fået trykket en hel side, den kan nok ikke
> klares for 30000,- kr.
> De er som regel ret dyre i stumper.

Bare to nye viskerblade ku bringe skaden op på 80% af vognens værdi
Hans

Fra : Bernhard Ege

Dato : 01-05-04 09:02

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> Tipper selv de samlede skader til 30.000 Kr eller mere.

Da min Xantia fik kvadret venstre del af fronten (venstre forskærm,
lygtehus, motorhjelm, kofanger) ville det koste knap 28000,- at lave så
jeg tror ikke at de 30000Kr rækker langt i denne sammenhæng.

mvh Bernhard