Rapport om Bridgestonedæk.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-04-04 22:14

For en rum tid siden var der en debat om, hvor langt et højhastighedsdæk
kunne køre, før det var slidt op.

Jeg påstod på det tidspunkt, at der mindst måtte være 35.000 km. i sådan et
dæk.

Jeg kører selv på Bridgestone Potenza S3 Pole Position i størrelsen 215/45 -
17, og de har nu rundet 34 kkm. og der er materiale nok til at de runder 40
kkm.

Efter at de er blevet monteret her i foråret, er de begyndt at støje en
smule. Det er sikkert noget hæl/tå, men ellers har jeg været ovenud tilfreds
med dem.

Jeg kan ikke huske hvem det var jeg væddede med, men jeg har vundet et eller
andet.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Cosworth POWER

Dato : 30-04-04 23:29

> Jeg kører selv på Bridgestone Potenza S3 Pole Position i størrelsen
> 215/45 - 17, og de har nu rundet 34 kkm. og der er materiale nok til
> at de runder 40 kkm.

Og så rådent som du kører, så er det sgu godt klaret ;)

Jeg tror Omega'en har kørt længere på de Continental der har siddet på den!

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-05-04 09:37

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så rådent som du kører, så er det sgu godt klaret ;)

>--

Så så. Jeg har altid været en dårlig bilist, men jeg kompenserer ved at køre
frygtindgydende stærkt.

>--

> Jeg tror Omega'en har kørt længere på de Continental der har siddet på
den!

>--

Det kunne jeg godt forestille mig, men hvad er det nu dimensionerne er på
Ömegaen? De er ikke helt så lave, vel?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 19:59

On Sat, 1 May 2004 10:36:38 +0200, "Folmer Rasmussen"
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Det kunne jeg godt forestille mig, men hvad er det nu dimensionerne er på
>Ömegaen? De er ikke helt så lave, vel?

205/65x15

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Christian Madsen

Dato : 02-05-04 15:22

On Fri, 30 Apr 2004 23:14:25 +0200, Folmer Rasmussen wrote:
> Efter at de er blevet monteret her i foråret, er de begyndt at støje en
> smule. Det er sikkert noget hæl/tå, men ellers har jeg været ovenud tilfreds
> med dem.

Min far, der har en baggrund som mekaniker sleb her i foråret sine dæk
med vinkelsliberen for at få dem til at holde op med at støje. Det
virkede. Jeg grinte.

/Christian

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-04 00:25

Folmer Rasmussen wrote:
"Rapport om Bridgestonedæk."

Hmmm, vidste ikke at et pornablad skriver om bildæk? Men ok, de er jo også
af gummi... ))

M.v.h.

Fra : Leif Nielsen

Dato : 03-05-04 10:30

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message news:<4095835e$0$224$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> "Rapport om Bridgestonedæk."
>
> Hmmm, vidste ikke at et pornablad skriver om bildæk? Men ok, de er jo også

Pornablad??????

Leif nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-04 13:37

Leif Nielsen wrote:
::: Hmmm, vidste ikke at et pornablad skriver om bildæk? Men ok, de er
::: jo også af gummi... ))
:::
::
:: Pornablad??????