Montering af stopbaglygte i Golf III 95
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-04-04 10:09

Hej,

Jeg er ved at montere en ekstra stopbaglygte i min Golf III, men hvor
skal ledningerne sluttes til?

Jeg har pillet højre baglyge af og der er jo mange ledninger at vælge
imellem:

Sort/Rød
Grøn/Sort
Blå/sort
Rød/Grå
Brun

Hvilke skal bruges?

--

Regards/ Med venlig hilsen

Michael Rasmussen, Denmark
Email: miker@slet_miker.dk

Fra : phk

Dato : 30-04-04 10:46

"Michael Rasmussen" <miker@_slet_miker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal ledningerne sluttes til?
>
> Jeg har pillet højre baglyge af og der er jo mange ledninger at vælge

Dem der går hen til pæren der lyser når du træder på bremsen!

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-04-04 20:39

> Dem der går hen til pæren der lyser når du træder på bremsen!

Det kan man ikke rigtig se, da kablerne ender i et mulitfunktionsstik
som sætte i lygten.

Fra : Brian

Dato : 30-04-04 20:47

Hejsa

Michael Rasmussen skrev:

> Det kan man ikke rigtig se, da kablerne ender i et mulitfunktionsstik
> som sætte i lygten.

Så skal du enten have fat i et diagram over ledningsnettet (f.eks haynes)
eller et multimeter så du kan ohme/måle dig frem til det.

/Brian

Fra : Paw Jensen

Dato : 30-04-04 20:58

Sort/rød og stel (brun?)