god Dansk Online Cd-butik
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 19:42

Hejsa..

Når man endelig vil købe en cd istedet for at downloade musikken,,,, Så
kan man sku aldrig finde en god butik....

Der var en butik, som også solgte bøger,,, Hvad er URL´en til den?

Andre gode?

Fra : Kim Petersen

Dato : 30-04-01 20:43

> Når man endelig vil købe en cd istedet for at downloade musikken,,,, Så
> kan man sku aldrig finde en god butik....

Meget, meget, *meget* fornuftigt

> Der var en butik, som også solgte bøger,,, Hvad er URL´en til den?

Det må være www.bol.dk. De virker dog lidt dyre, og den ene gang jeg
bestilte hos dem var forsendelsen (sat til 14 dage vist nok) lidt sent på
den, og så kunne de kun levere den ene cd, den anden måtte de "løbe fra".

> Andre gode?

Selv foretrækker jeg www.cdskiven.dk idet de som regel leverer i løbet af en
dag og to, og så er forsendelsen gratis ved køb over 150 kr. Eneste problem
kan være hvis du er ude efter lidt specielle udgivelser, det har de ikke på
lager, og de skaffer vist ikke hjem. Singler har de slet ikke.

Så er der www.cdon.com/DK/. De har stort set alt (bortset fra rimeligt
specielle emner), men i fordums tid har deres leveringstid ikke altid været
helt pålidelig. Ved ikke hvordan det er nu.

Der er en del andre, f.eks. www.rillen.dk som kan levere en hel del, men dem
har jeg ikke handlet online hos.

Fra : Peter Munch Nielsen

Dato : 30-04-01 20:42

Hvis leveringstiden er vigtig leverer http://www.cdskiven.dk nærmest fra
dag til dag.

Peter

Fra : Uffe Holst

Dato : 30-04-01 22:44

In an article of 30 Apr 2001 Bjarke Hansen wrote:

> Når man endelig vil købe en cd istedet for at downloade musikken,,,, Så
> kan man sku aldrig finde en god butik....
>
> Der var en butik, som også solgte bøger,,, Hvad er URL´en til den?

Jeg har været ret begejstret for http://www.cdparadise.com (deres bogdel
hedder http://www.bookshop.co.uk) og begge er en del af WH Smith. Men
den ligger i England, og engelske priser på CD'ere er jo ikke ligefrem
billigere.

> Andre gode?

Har en enkelt gang brugt http://www.frontstage.com, der vist ligger i
Holland eller Belgien, med succes.

--
Uffe Holst

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-01 10:30

Takker for jeres svar,,, jeg kigger rundt