Den absolute position af et applet.
Fra : Bo Esbech

Dato : 23-01-01 11:47

Hej!

Jeg er løbet ind i et lille problem. Jeg har en applet som automatisk
starter et nyt login vindue. Jeg vil gerne have vinduet placeret centeret
indenfor appleten, men jeg kan ikke finde ud af hvor appeleten er placeret
på skærmen.

Kalder jeg funktionen getBounds() fra appleten får jeg at vide at appleten
er placeret på 0,0, hvilket ikke er rigtigt.

Håber der er nogen der kan give mig et fif til hvordan jeg får appletens
absolute position på skærmen.

Med venlig hilsen
Bo Esbech

Fra : Jacob M. Jensen

Dato : 23-01-01 15:05

> [...]
> er placeret på 0,0, hvilket ikke er rigtigt.
>
> Håber der er nogen der kan give mig et fif til hvordan jeg får appletens

Hej,

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre.

-Jacob
www.kiloo.dk

Fra : N/A

Dato : 23-01-01 17:24

Fra : Bo Esbech

Dato : 23-01-01 17:24

Tak.

Der er bare den lille finde at man skal kalde setVisible( true ); første
ellers får man en IllegalComponentStateException.

Hilsen Bo

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 23-01-01 21:44

> [...]
> indenfor appleten, men jeg kan ikke finde ud af hvor appeleten er placeret

du kan sende den med som parameter fra javascript - jeg kan ikke lige huske
hvordan..

Ulrik Magnusson