Q: E710
Fra : Zurfer

Dato : 29-04-04 15:07

Hej gruppe.

Jeg ville lige spørger om der er nogle der ved noget om denne mobil. Jeg har
lige fået tilbudt en nemlig.

Den kører på GSM 900/1900 net. Vil det sige at man godt kan bruge den i
danmark??
hvor ellers kan man bruge den.???

Mvh Søren

Fra : /Ole

Dato : 30-04-04 00:23

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> lige fået tilbudt en nemlig.
>
> Den kører på GSM 900/1900 net. Vil det sige at man godt kan bruge den i

I hvert fald i hele Europa

/Ole

PS. det er 900 og 1800 nettet, ikke 1900, men kun en detalje

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 30-04-04 01:23

On Fri, 30 Apr 2004 01:23:17 +0200, "/Ole"
<ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote:

>PS. det er 900 og 1800 nettet, ikke 1900, men kun en detalje

PPS: Det kan sagtens være GSM 1900 - det bruger man nemlig i USA

Fra : Zurfer

Dato : 30-04-04 07:56

det er 900/1900 nettet siger personen.
men kan den så bruges i danmark og europa??

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 30-04-04 11:03

On Fri, 30 Apr 2004 08:55:50 +0200, "Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote:

>det er 900/1900 nettet siger personen.
>men kan den så bruges i danmark og europa??
>
>Søren

GSM 900 er ét net (eller rettere et frekvensbånd omkring 900 Mhz),
1900 er et andet net - det er altså en dualband telefon, der kan
bruges på begge net.
Og ja, den kan bruges herhjemme og sandsynligvis i det meste af
Europa.

KS

Fra : Zurfer

Dato : 30-04-04 11:53