Telmore-vrøvl..
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 14:37

Hej!

Jeg har mobilnummer hos telmore.. Men det mærkelige er at der nogen gang er
andre der svarer på smsér end mig selv! Tja, det lyder rodet, men jeg skal
prøve at forklare:
Hvis min søster f.eks. sender en sms til mig kan hun få en tilbage hvor der
står: "hvem er du?" og selv modtager jeg ikke nogen beskeder..
Jeg kan f.eks. sidde med kærestens mobil og sende en besked til min egen som
ligger lige ved siden af. Den modtager ingen sms, men jeg får svar fra end
anden!! (hvor der står mig som afsender! )
Dette sker både når jeg taster nummeret ind, og når jeg finder det i
telefonbogen..
Min veninde er ligeledes blevet cikaneret af "mit" nummer, hvis hun har
sendt en besked.
-Det er uanset hvilket mobilselskab de skriver fra!

Er der nogle der aner hvad der kan være galt? jeg har snakket med både
telmore og tdc..

Har andre oplevet det?

Det er vældig skummelt og skulle gerne løses snarest muligt

-Camilla

Fra : Georg

Dato : 29-04-04 14:43

Det lyder som en atmosfærisk forstyrrelse af elektronerne. Hvad siger
Telmore og TDC? Der er da tydeligvis noget HELT galt et sted.

Georg

---

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 14:52

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lyder som en atmosfærisk forstyrrelse af elektronerne. Hvad siger
> Telmore og TDC? Der er da tydeligvis noget HELT galt et sted.
>
> Georg

Telmore siger at jeg skal snakke med de andres selskaber, for de kan ikke se
hvad der skulle være galt.
TDC lød egentlig som et stort spørgsmålstegn, og kunne ikke fortælle hvad
der var galt

-Camilla

Fra : Tonny Jensen

Dato : 29-04-04 16:09

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote in message
> [...]
> hvad der skulle være galt.
> TDC lød egentlig som et stort spørgsmålstegn, og kunne ikke fortælle hvad

Kan du huske dit eget telefonnummer?
-----
Jeg er civilbetjent! Eller hov nej, måske er det senildement :)
Mvh
Tonny

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-04-04 16:52

M&M wrote:

> Jeg kan f.eks. sidde med kærestens mobil og sende en besked til min egen som
> ligger lige ved siden af. Den modtager ingen sms, men jeg får svar fra end
> anden!! (hvor der står mig som afsender! )

Som jeg ser det er der to overordnede muligheder, enten er der et
eller andet ged med håndteringen af trafikken fra dit
telefonnummer, eller også er der et eller andet i vejen med din
mobilos så den indimellem ikke opfatter de telefonnumre du
indtaster korrekt. Hvad med om du og din kæreste bytter telefon et
par dage, men beholder eget SIM kort, på den måde finder I ud af
om problemet følger telefonen eller SIM kortet. Alt andet lige må
det give dig en ide om det er Telmore der fumler rundt med
trafikken eller om det er din telefon der trænger til service..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 21:50

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det give dig en ide om det er Telmore der fumler rundt med
> trafikken eller om det er din telefon der trænger til service..

Hej Thomas!

Der har været problemer med det i næsten 6 mnd nu, og i den tid har jeg
skiftet fra N6600 via SE Z600 til nuværende N6230 og alle telefonerne har
det været galt med, så tvivler på at det er det..
ØV jeg tror bare at jeg dropper det telmore-fis! Man bliver jo lidt træt af
det til sidst..

Men tak for svarende alle!

og til Tonny... Selvfølgelig kan jeg det... :P

Hilsen Camilla

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-04-04 21:59

M&M skrev :
> [...]
> det været galt med, så tvivler på at det er det..
> ØV jeg tror bare at jeg dropper det telmore-fis! Man bliver jo lidt træt

Måske kan du få et nyt telefonnummer hos Telmore og prøve om det hjælper.
(Det koster normalt 100 kr, men måske er de til at snakke med).

Michael Lund Sørensen - Telmore & SE T610
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-05-04 13:46

M&M wrote:
> [...]
> telmore og tdc..
>
> Har andre oplevet det?
>
> Det er vældig skummelt og skulle gerne løses snarest muligt

Det lyder noget skummelt.
Men hvis andre kan sende beskeder hvor du står som afsender, betyder
det vel også, at du betaler for SMS beskeder du ikke sender?

Det er jo en sag som Telmore bør tage ret alvorligt.

> -Camilla

Thomas