Mærkelig SMS-besked ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-04-04 13:12

Jeg har d.d. forsøgt at sende 2 SMS'ere og i begge tilfælde har jeg fået en
hyletone og meldingen:

"Besked ikke sendt, prøv igen senere!"

Jeg har en Nokia 3410 + Telmore.

Er der noget galt med telefonen, eller er det almindeligt at der er
"optaget" for SMS'ere??

v.h.
Jakob Munck

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 30-04-04 22:14

"Jakob Munck" <j.munck_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Besked ikke sendt, prøv igen senere!"
>
> Jeg har en Nokia 3410 + Telmore.

> Er der noget galt med telefonen, eller er det almindeligt at der er

Det kan være telefonen, som taber signalet ind i mellem.

Mvh Lars Bøgvad

Fra : F.Larsen

Dato : 30-04-04 23:04

"Jakob Munck" <j.munck_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message

> Er der noget galt med telefonen, eller er det almindeligt at der er
> "optaget" for SMS'ere??

er du sikker på at besked central er rigtig indtastet i opsætningen ?

--
Flemming
(som har været ude for det samme med en 6220 pga fejlopsætning)

Fra : Jakob Munck

Dato : 01-05-04 11:25

> er du sikker på at besked central er rigtig indtastet i opsætningen ?

Det var lige det, som var problemet. Tak for hjælpen.

v.h.
Jakob