Det fedeste racer-bilspil?
Fra : icjinu

Dato : 29-04-04 22:48

Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

MVH icjinu

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 22:00

Motorcity Online

Det fedeste spil med mange tusinde muligheder for opsætninger af bilerne.
Desuden en masse fede paintjobs og modeller.

Synd de lukke serveren...

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-04-04 22:40

icjinu wrote:
> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?
>
> MVH icjinu

Toca Race Driver 2 måske.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : anders

Dato : 01-05-04 08:55

Toca Race Driver 2

hvis du har en maskine der kan køre det, så er det det flotteste og mest
intense jeg har set, det er alle pengene værd.
anders

Fra : Dorph

Dato : 29-04-04 22:50

> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

Check dette ud - rimeligt imponerende
http://lfs.racesimcentral.com/

Fra : Baune

Dato : 30-04-04 04:56

> Check dette ud - rimeligt imponerende
> http://lfs.racesimcentral.com/

Ja ingen tvivl om at det er bedst, det er også gratis.

Fra : Peter C:\\>

Dato : 29-04-04 22:51

"icjinu" <icjinu@yeah.YEAH> skrev i en meddelelse
> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

Ja da...

Grand Prix Legends !

Ingen over, ingen ved siden af, og meget meget langt ned til nr 2

Det er fra 1998, men games stadigvæk intenst.
(hvor mange andre spil kan prale af at være "still going strong" efter 6 år
?)
Her Torsdag aften har den danske GPL klub DGPLS netop afviklet ligaløb på
Zandvoort
Der var ca 45 deltagere fordelt på 3 servere, hvilket må betegnes som et
tyndt fremmøde
(der er nok mange der tager sig en lille sabbat mens de venter på at
65-modden bliver udgivet...her en af de nærmeste dage)

Hvis det skulle have interesse kan du kigge yderligere her
www.dgpls.dk

MVH Peter C:\
DGPLS

Fra : iddqd

Dato : 29-04-04 23:28

icjinu wrote:

> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

Av svært spørgsmål - det kommer jo an på genren

Rallye: Colin Mcrae Rallye 2.0
F1-sim: Grand Prix Legends
Bil "sim": Need for Speed V - Porsche Unleashed/Porsche 2000
Bil-sim: SportsCar GT
Action: Stunt Car Racer (Eller hed det bare Stunt Car)
Kamp: Insane Racing (Man kan bl.a. spille Capture The Flag)

Og skal jeg så kun vælge et så er svaret NFSV, de 80 forskellige
Porscher giver så stor dybde i spillet at det er et must i mine øjne.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 30-04-04 19:50

iddqd wrote:
> Rallye: Colin Mcrae Rallye 2.0

Rally har aldrig sagt mig noget, så det har jeg ikke prøvet...

> F1-sim: Grand Prix Legends

Kan ikke tilllade mig at være uenig!

> Bil "sim": Need for Speed V - Porsche Unleashed/Porsche 2000

Så afgjort...

> Bil-sim: SportsCar GT

Jah!! Den gamle klassiker. Super fedt spil over LAN Det har jeg sq brugt
mange timer på...

> Action: Stunt Car Racer (Eller hed det bare Stunt Car)

Jep... super skæg gammel klassiker...

> Kamp: Insane Racing (Man kan bl.a. spille Capture The Flag)

Kender det ikke...

> Og skal jeg så kun vælge et så er svaret NFSV, de 80 forskellige
> Porscher giver så stor dybde i spillet at det er et must i mine øjne.

Det er nu også et superfedt spil, med både career mode og testdrive... men
jeg ved nu ikke om jeg ville vælge Sports Car GT (men det er nok udelukkende
af nostalgiske årsager, har sq mange fede minder med det spil...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : SoftMan Brian

Dato : 30-04-04 22:16

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> Jep... super skæg gammel klassiker...

så må i vel også vente på crashday

http://www.crashday.com/

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 30-04-04 23:04

SoftMan Brian wrote:
> så må i vel også vente på crashday
>
> http://www.crashday.com/

Næ... anede ikke der var noget der hed sådan. Men sjovt ser det ud... kender
du noget til release date?

Fra : SoftMan Brian

Dato : 03-05-04 08:28

> Næ... anede ikke der var noget der hed sådan. Men sjovt ser det ud...
kender
> du noget til release date?

Ikke meget andet end der står på deres site... var dog oprindeligt (for ca.
1½-2 år siden) angiver til efteråret 2003.... men det kommer forhåbentlig
snart... er træt af at vente

Fra : Theis Andersen

Dato : 07-05-04 18:36

> [...]
>
> Og skal jeg så kun vælge et så er svaret NFSV, de 80 forskellige
> Porscher giver så stor dybde i spillet at det er et must i mine øjne.

Har lige noget at tilføje:
Street-racing: Need For Speed Underground

Lige gyldigt hvilken slags racerbilspil, du leder efter, skal du helt
sikkert tage et kig på NFSU. Der er mange aspekter af spillet, bl.a.
hvor man kører imod computermodstandere, drag-race, tidskørsel og
mange, mange flere typer løb. Måske det fedeste racerbilspil på gaden.
Tag et kig på http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/home.jsp

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-05-04 19:07

NFS Porsche Unleased, NFS Underground, Live for Speed og Street Legal :
Redline er
dem som jeg har brugt meget tid på.

Live for Speed er gratis, forøvrigt.
http://lfs.racesimcentral.com/

/Kenneth Iversen

Fra : claus jensen

Dato : 30-04-04 07:20

hej
det bedste bilspil er helt klart toca racedriver 2
det funger bare perfekt i single og i lanspil
mvh claus

Fra : Flare

Dato : 30-04-04 16:48

> det bedste bilspil er helt klart toca racedriver 2
> det funger bare perfekt i single og i lanspil

Den vogn er jeg med på. Super fedt spil. Giver en rigtig fed
kørerfornemmelse i modsætning til 1´ ern

Anders

Fra : Tulle

Dato : 01-05-04 02:29

icjinu <icjinu@yeah.YEAH> wrote in news:c6rpbl$3eq$1@sunsite.dk:

> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?
>
> MVH icjinu

Hvad med - Death carts. !
Lidt futureristisk i det , men meget god styring og pæn grafik.
Kræver ikke det store grafikkort for at køre glat.
Det er min favorit , ubetinget............

Tulle.........

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-04 08:24

icjinu wrote:
> Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

Som flere andre i denne tråd, vil jeg da gerne nævne Grand Prix Legends som
et af de fedeste spil, jeg undrer mig bare over at der ikke er nogen der har
skrevet noget om GP serien fra MicroProse ?

Jeg selv har da haft enormt stor fornøjelse af hele serien, lige fra starten
med GP 1, og nu med GP 4, som i mine øjne er et rigtigt fedt spil

BTW er der så nogen der ved om der snart kommer en 5'er i GP serien ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-05-04 09:19

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> skrevet noget om GP serien fra MicroProse ?

Ja, det var et herre-spil.
Grand Prix 2 fra 1996 kunne nok snige sig ind på en delt andenplads, sammen
med NFS 5 Porsche Unleashed (2000)
GP2 var bl.a. fremme i skoene med at man kunne køre multiplayer på en enkelt
maskine....medens computeren tog sig af "oversiddernes" biler.
Det var dengang hjemmenetværk, og faste internetopkoblinger lå langt ude i
en fjern fremtid, så det var eneste multiplayermode vi (vennerne og jeg)
kendte til.
Ohh...det var tider

MVH Peter C:\

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 03-05-04 19:05

> [...]
> Det var dengang hjemmenetværk, og faste internetopkoblinger lå langt
> ude i en fjern fremtid, så det var eneste multiplayermode vi

Ja det var fandme skæg. Jeg sidder lige nu med original kassen, og bladrer
rundt i manualen. Er du gal en fed manual der var med. Flere hundrede
glittede sider i farver og det hele. En hel lille bog

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 21:43

> [...]
starten
> med GP 1, og nu med GP 4, som i mine øjne er et rigtigt fedt spil

Enig!

Jeg har i mange år fast støttet GP, men også EA F1 har jeg brugt meget tid
på...

> BTW er der så nogen der ved om der snart kommer en 5'er i GP serien ?

Aner det ikke... det kunne ellers være på tide med de dejlige nye baner...

> --
> Mvh
> Per

Lars B

Fra : Henrik Dissing

Dato : 01-05-04 14:12

On Thu, 29 Apr 2004 22:47:39 +0100, icjinu wrote:

>Hey, nogen bud på det allefedeste racer-bilspil til pc der lavet ?

Eftersom ingen har nævnt det endnu:

Nascar Racing 2003 Season.

Svært, men usandsynligt realistisk. Oser langt væk af kvalitet, og så er det
jo noget helt andet end alle de andre race genrer.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-05-04 12:18

Bliver højest sandsynligt det her. GTR - The Ultimate Racing Game.
Demo: http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=58775

Review af Press Demo'en.
http://www.rscnet.org/index.php?page=ART_GTRPDEMO3

Release forventes iløbet af sommeren. Det er lidt uklart om det bliver sidst
i juni, eller om det er forsinket (rygter?).

/ Karsten Borchers

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 04-05-04 18:11

Karsten Borchers wrote:
> [...]
>
> Release forventes iløbet af sommeren. Det er lidt uklart om det
> bliver sidst i juni, eller om det er forsinket (rygter?).

For satan det ser nice ud... Glæder mig allerede!

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-05-04 19:59

> For satan det ser nice ud... Glæder mig allerede!

Her er en spandfuld screenshots at nyde imens.
http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_GTR_Ultimate_Racing_Game.shtml

Og lidt mere info omkring gamet:
http://www.gameplanet.co.nz/mag.dyn/Features/2231.html

Slå ikke korsets tegn over ISI enginen, skulle du/i være F1 serie 'hadere'
;).
GTR's fysik er i en klasse for sig selv.

/ Borchers