Pæn Syntax-Highligting
Fra : Christian Iversen

Dato : 30-04-01 19:38

Hvordan kan man nemt gøre dette med PHP-kode?

Jeg har set mange PHP-kodeeksempler, og de har alle de samme farver.

Har jeg ikke ret i at der findes en indbygget funktion? (hvilken?

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 30-04-01 19:35

<http://dk.php.net/manual/function.show-source.php>

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"

Fra : Christian Iversen

Dato : 30-04-01 19:46

> <http://dk.php.net/manual/function.show-source.php>

Takker mange gange!

Det var *edderma'me* hurtigt svaret! =)

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 30-04-01 19:46

Christian Iversen <iversen@it.dk> wrote:

> Det var *edderma'me* hurtigt svaret! =)

Er det dit eller mit ur ?

Fra : Christian Iversen

Dato : 30-04-01 20:23

> Er det dit eller mit ur ?

LOL!

Nu gjorde du det igen...

/Mig

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-04-01 19:44

On Mon, 30 Apr 2001 20:37:51 +0200, "Christian Iversen" <iversen@it.dk>
wrote:

>Jeg har set mange PHP-kodeeksempler, og de har alle de samme farver.
>Har jeg ikke ret i at der findes en indbygget funktion? (hvilken?

<?
show_source("whatever.php");
?>

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 30-04-01 21:26

On Mon, 30 Apr 2001 20:44:26 +0200, Stefan Bruhn wrote:

><?
> show_source("whatever.php");
> ?>

Eller, såfremt din apache er konfigureret til det, så kald blot din fil
..phps, så vises den med syntaxhighlighting når du kigger på den i en
browser.

--
Søren O.

There are no stupid questions, only inquisitive idiots

Fra : Christian Iversen

Dato : 01-05-01 18:30

> Eller, såfremt din apache er konfigureret til det, så kald blot din fil
> .phps, så vises den med syntaxhighlighting når du kigger på den i en
> browser.

Det var et gutes tip!

Dog bruger jeg IIS...

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 01-05-01 23:36

Christian Iversen skrev i meddelelsen
<9cmri9$2atq$1@news.cybercity.dk>...

>Det var et gutes tip!
>
>Dog bruger jeg IIS...

Den kan vel også sættes til at gøre det? (Lad den køre .phps filer
gennem 'php -s')

-- Klaus.