Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søger billeder af frugtplantager
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 29-04-04 16:26

Hej

Jeg studerer Grafisk Kommunikation på Den Grafiske Højskole, og skal som led
i mit afgangsprojekt lave et udkast til et magasin.
Hertil kunne jeg godt tænke mig nogle gode billeder fra Chile, Brasilien og
Spanien - navnlig frugtplantager / folk der arbejder med frugt.

Da jeg som nævnt er studerende, kan jeg ikke tilbyde penge - kun udførlig
kildeangivelse (inkl. e-mail hvis du har lyst).

Da billederne skal bruges til print er det vigtigt at de er i høj
opløsning - eller hvis du har dem som papir eller dias kan jeg scanne dem.

På forhånd svært mange tak for opmærksomheden!
Mads Rahbek Hougaard

ps. Hvis du vil svare tilbage via e-mail, skal du huske at fjerne INGENSPAM
fra min adresse.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-04-04 11:21

"Mads Rahbek Hougaard" <m@INGENSPAMmadshougaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mads Rahbek Hougaard
>
> ps. Hvis du vil svare tilbage via e-mail, skal du huske at fjerne
+++++++++++++++++++++++++
Hej Mads.

Du kan prøve at søge her på google's billedsøgning
http://makeashorterlink.com/?X37315C28 , måske der er noget du kan bruge,
men jeg tror bare at de fleste er i en for dårlig opløsning, men det er et
forsøg værd.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Kenneth K.

Dato : 30-04-04 14:36

On Thu, 29 Apr 2004 17:26:03 +0200, Mads Rahbek Hougaard
<m@INGENSPAMmadshougaard.dk> wrote:

> [...]
> dem.
>
> På forhånd svært mange tak for opmærksomheden!

Det du leder efter er såkaldt "stock" fotos. Måske er du heldig at finde
det du mangler, http://makeashorterlink.com/?B42945C28

mvh,
Kenneth

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 05-05-04 21:58

Hej Jørgen og Kenneth,

Tak for jeres svar.
Ja, jeg havde netop været lidt rundt på dels Googles billedsøgning og
diverse stock-arkiver, uden rigtig at finde det jeg søgte... I bedste fald
har resultaterne været i for lav opløsning.
I min naivitet tænkte jeg bare at jeg kunne være heldig at finde én her i
gruppen der tilfældigvis havde været i Chile og knipse :)

Nuvel, jeg har i mellemtiden fundet en (kneben) løsning.

venlig hilsen

_____
www.madshougaard.dk