Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online fotoalbum - gratis
Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 29-04-04 07:37

Hej i gruppen.
Min hjemmeside kan ikke rumme så mange billeder, og efter overgang til
digitalkamera kommer der pludselig mange billeder.

Findes der gratis online albums, og hvor ???

Med venlig hilsen
Tommy T - Odense

meget glad ejer af et Minolta Dimage Z1
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside
http://groups.msn.com/Harmonika/home - Forum for harmonika-folket

Fra : Martin Madsen

Dato : 29-04-04 08:16

Prøv at se www.megapixel.dk

Martin.

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 29-04-04 23:03

Tak for hurtig besvarelse, jeg kigger på dem begge.

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Atpic

Dato : 29-04-04 18:14

Prøv at se http://atpic.com
100Mb gratis ;)

--
Alex Madon
AtPic webmaster, Atpic: share your pictures with http://atpic.com

Fra : Tommy Jensen

Dato : 29-04-04 18:26

On Thu, 29 Apr 2004 19:14:20 +0200, Atpic <no_spam@atpic.com> wrote:

>Prøv at se http://atpic.com
>100Mb gratis ;)

Hmmm i user agreement står der 10 MB.

'MVH Tommy

Fra : ab

Dato : 29-04-04 18:41

"Tommy.T - Odense" <(FJERN DETTE)tommy.t@get2net.(OG DETTE)dk> skrev i en
meddelelse news:4090a285$0$297

> Min hjemmeside kan ikke rumme så mange billeder, og efter overgang til
> digitalkamera kommer der pludselig mange billeder.

Du skulle måske overveje at lægge vægten på kvalitet i stedet for
kvantitet - hellere nogle få fotos, der er værd at kikke på, end den
sørgelige "massefabrikation", der ses på de fleste foto-sider.

ab