Dyrlæge/klinik i København
Fra : mowgli

Dato : 29-04-04 12:28

Jeg gætter på at denne tråd optræder ret tit, men har lige brug for jeres
bud på en god dyrlæge/klinik til katte i København (bor på Østerbro, men har
ikke noget imod at køre et stykke, hvis det er et godt sted).

Jeg har indtil nu brugt Skovlunde Dyreklinik til mine to Russer-katte, men
er ved at være lidt træt af at skulle køre så langt.

Hvad siger I?

-martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 12:41

mowgli wrote:
> [...]
>
> Jeg har indtil nu brugt Skovlunde Dyreklinik til mine to
> Russer-katte, men er ved at være lidt træt af at skulle køre så langt.

Hej Martin

Helt klart - Felina Katteklinik, Falstersvej 1, Frederiksberg
Som er en klinik udelukkende for katte, som navnet også siger....kanon
kompetent dyrlæge.

ellers Østerbrogades Dyrlæger - husker ikke den nøjagtige adresse, men det
er lige ved Århusgade.

MVH

Tina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-04-04 12:58

> Jeg har indtil nu brugt Skovlunde Dyreklinik til mine to Russer-katte, men
> er ved at være lidt træt af at skulle køre så langt.

Jeg siger Skovlunde .. også selv om der er langt

Hilsen en der bor i Dragør og også bruger Skovlunde

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 29-04-04 13:11

mowgli skrev:

> [...]
>
> Jeg har indtil nu brugt Skovlunde Dyreklinik til mine to Russer-katte, men
> er ved at være lidt træt af at skulle køre så langt.

Nu ved jeg ikke, hvor langt Birkerød er fra Østerbro, men i hvert fald
er vi her i huset meget, meget glade for Dahlgårds Dyreklinik i Birkerød.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Mette

Dato : 29-04-04 22:19

Jeg bruger og vil altid bruge !! Husum Dyreklinik !!! Marianne som ejer
kliniken har selv katte og er bare SUPER dygtig, hvis mine katte har fejlet
noget er jeg aldrig i tvivl om at hun nok skal kurrere dem, hvis hun ikke
kan er der ingen der kan !!

www.husumdyreklinik.dk

- Mette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-04-04 22:35

Mette, præcis sådan har jeg det med Raiku (Felina Katteklinik) - hun har i
øvrigt også selv katte
- til gengæld lavede en af dyrlægerne på Husum operationsbrok på min
(udstillings)kat - godt nok ikke Marianne, men alligevel... jeg siger ikke
det var deres fejl, men det er nu alligevel irriterende - og iflg. Raiku er
det fordi de syr "forkert" (gammeldags) og måske med for lange sting, aner
ikke en dyt om syning... Men gæt selv hvem der får lov til at fixe
operationsbrokket

Mvh. Camilla

Fra : mowgli

Dato : 30-04-04 11:13