opdatering
Fra : Linda Christensen

Dato : 29-04-04 10:54

hej alle
vil bare fortælle at det går rigtig godt med mine 2 misse piger på 7 uger
de er super dejlige.
det er ikke lykkes og finde hjem til dem endnu...har haft en henvendelse
på en hankat meeeen nu er det jo altså piger jeg har : )
der kommer måske en og kigger på søndag så så må jeg jo se.
dejlige det er de det altid noget at jeg har dem minimum 5 uger endnu.
håber jeg finder de helt rigtige hjem til dem det det værste jeg ved når
de skal sendes hjemme fra men har man en fornemmelse af at det de helt
rigtige hjem hjælper det en del.
de kan ses på min hjemme side hvis nogen skulle være intresseret.
www.royalmontana.dk
der er desværre ikke nye bileder af dem da mit kamera selvfølgelig er
gået i stykker og er til reb. det jo klart altid når man står og har
brug for det.

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 29-04-04 21:28

"Linda Christensen" <sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<klip> de kan ses på min hjemme side hvis nogen skulle være intresseret.
> www.royalmontana.dk
<..> Med venlig hilsen
> Linda Christensen

øhh....jeg kan ikke se nogle killinger?

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Anja Petersen

Dato : 30-04-04 07:19

> øhh....jeg kan ikke se nogle killinger?
>
> --
> Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

Her :

http://www.royalmontana.dk/Killinger.htm

Hilsen Anja

Fra : zasha

Dato : 30-04-04 20:05

> http://www.royalmontana.dk/Killinger.htm
>
> Hilsen Anja

Tak :)

....sidder lige så stille og smelter - det var dog nogle bedårende killinger

Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-05-04 13:38

> [...]
> der er desværre ikke nye bileder af dem da mit kamera selvfølgelig er
> gået i stykker og er til reb. det jo klart altid når man står og har

Hej Linda,

hvor er det dog nogle dejlige og flotte misser du har på din hjemmeside -
jeg er jo helt nyforelsket:)

Karina