Ophugning af CV
Fra : Søren Bo Addemos

Dato : 29-04-04 12:12

Hej -kender I nogle der hugger campingvogne op?
Jeg søger nemlig et brugt ældre køleskab, hvilket
åbenbart er utroligt svært at få fat på.

addemos@mail.tele.dk eller 22321157

Fra : Jan

Dato : 29-04-04 16:52

Prøv hos trellemarkens auto færgegårdsvej 79 4760 Vordingborg tlf.
55374439
MVH Jan

Fra : Wollegolle

Dato : 29-04-04 21:24

"Søren Bo Addemos" <addemos@mail.tele.dk> wrote in message news:<4090e1a5$0$470$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Hej -kender I nogle der hugger campingvogne op?
> Jeg søger nemlig et brugt ældre køleskab, hvilket
> åbenbart er utroligt svært at få fat på.
>
> addemos@mail.tele.dk eller 22321157

Hej
Har du kikket under bortgives i den blå avis der er da tit nogle
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=606
Mvh
Wolle