PhotoBlocker - stor effekt
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 08:20

Hejsa

Lige en Update på "projekt PhotoBlocker", som jeg testede i samarbejde med
Københavns og Århus Politi.

Produktet har vist sig uden effekt overfor politiets fotovogne.

Til gengæld misfarver produktet nummerpladen. Sikke da noget værre lort...!

--
/ Jan W Nielsen - Vectra sedan - nu med GULE nummerplader.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 08:28

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
> --
> / Jan W Nielsen - Vectra sedan - nu med GULE nummerplader.

LOL!

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

Fra : Max

Dato : 29-04-04 09:06

> Produktet har vist sig uden effekt overfor politiets fotovogne.

Hehe...

> Til gengæld misfarver produktet nummerpladen. Sikke da noget værre
lort...!

Kan de så stadig tage billeder da dem nu? det kan være at PB skal have 1 år
til at virke...så er nr. plade ens farvet

/MAx

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 09:17

> Kan de så stadig tage billeder da dem nu? det kan være at PB skal have 1
år
> til at virke...så er nr. plade ens farvet

Ja, DR Østjyllands Radio lavede også et indslag for en uges tid siden, der
fortalte, at produktet ikke virker ift dansk politis udstyr.

Man skulle snart tro, at producenten kunne finde på at sige, at det først
virker efter et års tid..

Men tænk engang - hvis de er heldige, bliver de millionærer på det
skrammel - helt uden at kunne straffes for det røveri, som jeg synes, det
er.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Max

Dato : 29-04-04 09:47

> [...]

> Men tænk engang - hvis de er heldige, bliver de millionærer på det
> skrammel - helt uden at kunne straffes for det røveri, som jeg synes, det

Enig...

/Max

Fra : Henrik B.

Dato : 29-04-04 10:20

Max wrote:
::: Til gengæld misfarver produktet nummerpladen. Sikke da noget værre
::: lort...!
::
:: Kan de så stadig tage billeder da dem nu? det kan være at PB skal
:: have 1 år til at virke...så er nr. plade ens farvet

Jep. Nu får Jan blot en bøde dobbelt så stor, da de tager Vectra'en for at
være en lastbil på GULE plader. *LOOOOOOOOL*

M.v.h.

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-04-04 13:05

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message
> / Jan W Nielsen - Vectra sedan - nu med GULE nummerplader.

Får du afgift tilbage fra Told&Skat, så?

vh
Torben