MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP multi user log-in ?
Fra : Pip Hans

Dato : 29-04-04 13:12

Dav

Hvordan sætter man XP op til altid at logge ind automatisk til USER1 når
PC-en booter ?
(Der findes USER1 og USER2)

USER1 skal så forblive logget ind og må IKKE logge ud automatisk efter et
stykke tid - hvordan gør man dette ?
(man skal fortsat have mulighed for at logge ud og ind på ny)

Hvilket username skal man vælge for at få det mest almindelige i verden ?
F.eks admin, administrator, user, mv.
Dette vil jeg for at opnå et så intetsigende brugernavn som muligt i
relation til cookienavne og andet tracking.

Og hvilket computernavn vil ligeledes være det mest almindelige og
intetsigende ?

Nogen der ved hvorledes man tilpasser users, så nye useraccounts på PC-en er
konfigureret når de oprettes. F.eks sådan at når man opretter en ny
useraccount så vil IE startsiden være blank ? (blot et simpelt eksempel)

Takker for evt svar

Fra : GiWeo

Dato : 29-04-04 14:16

Hejsa

> [...]
>Dette vil jeg for at opnå et så intetsigende brugernavn som muligt i
>relation til cookienavne og andet tracking.

start->kør->control userpasswords2

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk