Bogmærker Mozilla
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-04-04 22:54

Efter et råd herinde har jeg installeret den tyske Mozilla, men nu er
alle mine bogmærker i gamle Mozilla (v.1.6) væk.

Hvor er det nu lige de ligger? Jeg vil da gerne importere dem til begge
versioner.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-04-04 22:58

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> [...]
> alle mine bogmærker i gamle Mozilla (v.1.6) væk.
>
> Hvor er det nu lige de ligger? Jeg vil da gerne importere dem til begge

/Users/username/Library/Mozilla/Profiles

oversat

Din egen mappe/Bibliotek/Mozilla/Profiles

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-04-04 00:33

> /Users/username/Library/Mozilla/Profiles
>
> oversat
>
> Din egen mappe/Bibliotek/Mozilla/Profiles

Sørme så, Preben. Tak. Det tog mig blot lidt øvelser at finde frem til,
at jeg først skulle "manageBookmarks" for at få muligheden for at
importere. Jeg mener at kunne huske, at det var en direkte kommando
(direkte menumulighed) i tidligere versioner? Nå, skidt med det, Jeg
fandt den, tak, Preben.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen