HJÆLP!
Fra : Andrew

Dato : 30-04-01 17:57

HEJ

Jeg er DESPERAT!

Jeg skal skrive danskopgave og jeg har VIRKELIGT brug for bogen
"Simulacra and Simulation" skrevet af den franske filosof Jean Baudrillard.
Jeg behøver virkeligt kapitlet on nihilisme til min opgave om The Matrix!

Har du denne bog, så hjælp mig!

Skriv til mig så finder vi ud af noget!

Mvh Anders

--
"Gift er noget man tager for ikke at blive det"

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-04-01 18:48

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Baudrillard.
> Jeg behøver virkeligt kapitlet on nihilisme til min opgave om The Matrix!

Har du prøvet biblioteket?
URL:http://www.bibliotek.dk/search.zap?&term4=&term2=Jean+Baudrillard&term3=
&term1=&&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+und)&ta
rget=Dfa&field4=emne&field2=forfatter&field3=titel&field1=fritekst&syntax=xm
l&element=K&op=og&number=10&start=21

/Nikolaj

Fra : Andrew

Dato : 30-04-01 21:35

JA.

De har den, men den er udlånt og reserveret langt ud af dette årtusind!

Jeg er nummer lort på listen og jeg skal bruge den inden Søndag!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-05-01 14:41

Andrew wrote:

> [...]
> Jeg behøver virkeligt kapitlet on nihilisme til min opgave om The Matrix!

Prøv at spørge i dk.kultur.literatur.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-05-01 23:56

"Lars Hoffmann"

> Prøv at spørge i dk.kultur.literatur.

Det har han gjort, og jeg har svaret ham. Nu er Anders glad.

--
Peter Brandt Nielsen
ny hjemmesideadresse: http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 02-05-01 09:09

Snuggle Puss and Peter Brandt Nielsen sat in a meadow and agreed on
this:

>Det har han gjort, og jeg har svaret ham. Nu er Anders glad.

Det var sørme godt.

(fut)

--
Mvh, Christian