Sms Program (Feedback ønskes)
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 30-04-01 17:45

Hejs

Vi har lavet et lille program :

http://www.multica.com

Vi vil meget gerne have feedback på det!

Med Venlig Hilsen
Mads & Kometerne :)

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 30-04-01 20:59

Jeg har lige testet programmet
og det virker til at fungere fint.
Men en lidt irretetene ting er
teksten som bliver sendt
med i SMSen (http://spillerum.mobilix.dk)
Men et udemærket program efter min mening!!

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 30-04-01 21:42

Gad vide om www.besked.dk bliver brugt?

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 30-04-01 21:37

Jo besked.dk bliver brugt, da den er så god med hensyn til kvittering for
levering. Vi synes bare der ligesom manglede en telefonbog...

/mads

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 30-04-01 22:30

"Mads Krog-Jensen" <mkj@multica_nospam.dk> wrote:

> Jo besked.dk bliver brugt, da den er så god med hensyn til kvittering for
> levering. Vi synes bare der ligesom manglede en telefonbog...

Og så sender den jo med det samme. Ikke ligesom de fleste andre (alle
jeg har prøvet), der bare bruger email til sms. Og programmet virker
fint til det. Man kunne dog tilføje mulighed for at bruge proxy-server.

Jeg har tænkt mig at (mis)bruge besked.dk i et procmail-script. Så hvor
lidt kan man klare sig med at sende?

En lille smule test tyder på, at man kan starte med at lave POST, der så
giver en side, der har en <META HTTP-EQUIV="Refresh"..., med en kode i,
som man bliver nødt til at hente ned før der kommer nogen besked frem.

Fra : Claus Rønlev

Dato : 01-05-01 15:00

Kanon program!

Men ubrugeligt for mange, hvis ikke der kommer mulighed for proxy-server
på....

Jeg er på en HTTPS proxy, der både kræver servernavn, portnummer, brugernavn
og adgangskode... -Kan i klare det, så har i min dybeste respekt! -Ingen
tvivl om det!!!

Med venlig hilsen - og god arbejdslyst

Lasse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-05-01 20:27

Mads Krog-Jensen skrev:

>Vi vil meget gerne have feedback på det!

Fix det, så man kan skrive 131 tegn - ligesom på
http://sms.fergusons.dk/ - Aner ikke hvorfor det ikke er muligt
direkte fra besked.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Jochke

Dato : 07-05-01 20:47

Proxy understøttelse mangler, men det har i vist fået at vide. Der kunne
også godt være understyttelse for at sende flere sms. Eller flere tegn som
så deles op på flere sms'er.

Ellers et kanont program.