Tetratest laborett
Fra : Steen M.

Dato : 30-04-01 17:22

Jeg har anskaffet mig et Tetra vandtest, men til min overraskelse er
der kun en tysk vejledning med.

Er der nogen her der har ene dansk vejledning til måling af pH, KH, GH
NO2 & CO2 med dette sæt.

hvis muligt vil jeg gerne have den via email eller fax, så jeg har den
til senere brug........
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Dennis Larsen

Dato : 30-04-01 17:51

Hej Steen.

Er det ikke memmere hvis du går ned til din lokale forhandler og ber om en
ny eller en som du kan få hvis du ikke lige har købt den der. for i tetra
tests har jeg aldrig været udsat for er der kun var tysk vejledning med. jeg
er sikker på han har en du må få eller få en kopi af, for det står meget
småt så jeg tror ikke det bliver godt med en fax....

Hilsen

Dennis

www.tanganyika.subnet.dk

Fra : Steen M.

Dato : 30-04-01 20:15

Tak for din henvendelse, men den forhandler jeg har købt sættes hos
ligger 200 km fra min bopæl, og han har meldt tilbage at han ikke har
en dansk liggende.

Hvis den kan kopieres og sendes med almindelig post er jeg villig til
at betale de udgifter du har ved det.
Du må også gerne sende din, og jeg vil returnere den samme dag, som
jeg modtager den..........

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-05-01 15:41

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> wrote in message
> Tak for din henvendelse, men den forhandler jeg har købt sættes hos
> ligger 200 km fra min bopæl, og han har meldt tilbage at han ikke har
> en dansk liggende.

Så hudt jeg visker _skal_ der være en dansk brugsanvisning til varer købt i
Danmark (forbrugersalg). Så prøv at insistere.

mvh
Jan

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 01-05-01 20:16

> [...]
> NO2 & CO2 med dette sæt.
>
> hvis muligt vil jeg gerne have den via email eller fax, så jeg har den

Hej
Måske er det den samme testen som jeg har. Sendt mig din email adresse og så
skal jeg se om jeg kan sende brugsvejledningen til dig.
Hilsen Ditte
mail: ditte@godjenta.com