Lissau slægten fra Vejle
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 11:44

Lissau slægten fra Vejle.

Jeg har i Nakskov Kbst. 1925 en Farvehandler kommis Henry Gunnar Lissau 23
år og hustru Otilie Elisabeth Olsen, 22 år.
Der får et barn: Kurt Lissau
Som vidne til dåben er Portieulier Hans Henrik Lissau og hustru Marie af
Vejle

Når jeg søger på nettet, kan jeg se at der er en stor antal Lissau fra
Vejle, men har ikke kunne
hægte slægten sammen.

Er der nogle der kan hjælpe.

--
På forhånd tak.

Michael

Fra : Annelise

Dato : 26-04-04 23:41

Hej Michael
Lån bogen "Slægten Lissau" på biblioteket.

Hilsen
Annelise Brahtz