Hjælp til opslag på LAK kbhn.
Fra : Poul-Erik Sørensen

Dato : 25-04-04 13:09

Kære gruppe.

Jeg har tidligere søgt om hjælp til min søgning her, hvilket resulterede i
flere
henvendelser med gode ideer og forslag.

Efter at have haft kontakt med flere præster, kordegnekontorer mv. er jeg
kommet så lang at jeg beder om hjælp igen.

Jeg søger derfor en som måske alligevel skal på arkivet og som vil hjælpe
mig
med et opslag fra den kgl. Fødselsstiftelse kontraministerialbog.

Jeg søger oplysninger om.:

Carl Hans Hieronymus Rasmussen født 28.03.1907 den kgl. Fødselsstiftelse,
og døbt i Christianskirken den 26.12.1908.(kbhn)
Jeg har en kopi af en dåbsattest, hvor ovenstående oplysninger står, men det
er
temmelig sikkert ikke hans føde efternavn, jeg formoder dog at selve navnet
er OK.

Han blev adopteret af.:

Snedker, Peter Hieronymus Rasmussen
&
Hustru, Laura Emilie Hansine Rasmussen, født. Hekkebølle.
dato for adoption kendes ikke.

Alle oplysninger fra kontraministerialbogen skal bruges (afskrift) så disse
kan sendes
til kordegnekontoret tillige med oplysninger (dokumentation) på slægt
forholdes.
Herefter skulle der være mulighed for at finde de oprindelige biologiske
forældre.

Mv.
Poul-Erik Sørensen

Lad den, der søger, søge indtil han finder.

Når han finder, vil han blive forvirret

og når han bliver forvirret, vil han undre sig

og han vil herske over alt.