Folketælling - katalog
Fra : Dorthe Skall

Dato : 20-04-04 20:36

Hej gruppe
Er der en venlig sjæl som har et mikrokortkatalog med folketælling 1880 ?
Jeg søger nummer og antal mikrokort for Brovst sogn 1880, så jeg kan
bestille kortene.

Med Venlig Hilsen
Dorthe Skall

Fra : Arne Alexandersen

Dato : 20-04-04 20:57

Hej Dorthe,

du ringer blot til Landsarkivet i Viborg og spørger forhører dig om hvor
mange mikrokort FT 1880 Brovst omfatter, hvilket de oplyser, og du kan så
samtidig bestille disse telefonisk.

mvh

Arne Alexandersen

Fra : Dorthe Skall

Dato : 21-04-04 21:36

Hej Arne
Tak for dit forslag, det vil jeg gøre.
MVH Dorthe Skall

Fra : strid

Dato : 20-04-04 21:38

Jeg har desværre kun listen over kirkebøger :)

Astrid