Udvandring til Saint John, Canada
Fra : Henrik Iversen

Dato : 03-04-04 17:35

Hej NG

Først tak for mange gode interessante indlæg.

Nedennævnte familie emigrerede til Saint John, Canada i 1929. Er der nogen i
NG som kan hjælpe mig med at finde ud af deres videre skæbne.

Hvor har de opholdt sig ?
Hvor døde de?
Evt. efterkommere

Sigrid Sørensen Skov født 18-02-1898; Øster Nykirke
Ole Kristian Olesen født 12-06-1896, Øster Nykirke
Vagn Skov Olesen født ??, Give

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Henrik Iversen

Fra : Bente Aaris

Dato : 03-04-04 23:22

"Henrik Iversen" <Ida1481@vip.cypercity.dk> skrev i melding
> [...]
> Evt. efterkommere
>
> Sigrid Sørensen Skov født 18-02-1898; Øster Nykirke
> Ole Kristian Olesen født 12-06-1896, Øster Nykirke

Her vil du kunne finde deres immigr. og evt. finde mere hjælp
(f.eks.kopi af attester) under linken genealogy:

http://www.archives.ca/02/02011802_e.html

Ved søg på:
Surname: Olesen
Given Name: Vagn Skov
ank. Halifax 17.nov.1928 8 år gml.
Olesen Sigrid 30 år ank. samme dato
Der er 2 stk Olesen Ole?

I British Columbia Death Index var denne:

Name: OLE KRISTIAN OLSEN
Gender: Male
Age: 55
Death Date: 25 November 1952
Place of Death: NEW WESTMINSTER
Registration #: 1952-09-011129
BCA #: B13214
GSU #: 2032863

Om det er ham ved jeg ikke, men det kunne jo være.

Bente Aaris