Ane-ark
Fra : support@bk6.dk

Dato : 24-03-04 09:19

Tidligere kunne man købe ane-tavler, ark trykt i A3 format (eller større) -
er der nogen der ved hvor disse kan købes i dag?

Med venlig hilsen
Chris Gade Oxholm Sørensen - www.brotherskeeper.dk -
support@brotherskeeper.dk

Fra : S. larsen

Dato : 24-03-04 12:48

<support@bk6.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> support@brotherskeeper.dk
>
> Om det er sådan noget her du søger, ved jeg ikke. Prøv at kigge.

http://users.cybercity.dk/~bse13289/slegtstavler/tavlesammensetning.html

Mvh.

Søren

http://stass.dk

Fra : Norma Nielsen

Dato : 24-03-04 21:34

Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg har for flere år siden købt en stor
anetavle på landsarkivet i Viborg, som er vel ca. 4xA, hvor man selv kan
skrive anerne ind. Så vidt huskes er det arkivets spersonaleforening, der
sælger dem.
mvh Norma