Hjælp til tydning på dk.binaer.historie
Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 22-03-04 17:11

Tydning af Drengenavn ved nr 3 Glend?? Sørensen i FT-1890

Hilsen
Lennart
Skanderborg

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 23-03-04 00:51

Lennart Frederiksen <dsl21460@nospam.vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c3n35l$qc$1@news.cybercity.dk...
> Tydning af Drengenavn ved nr 3 Glend?? Sørensen i FT-1890
>
> Hilsen
> Lennart
> Skanderborg

Bedste gæt:

1. Steffen Pedersen
2.Ane Marie Sørensen
3. Glen (?) Pedersen
4. Sørn (?) Sørensen Kjerkegaard
5. Ane Nielsen
6. Ane Elise Sørine Sørensen

Med 3. og 4. kan jeg ikke umiddelbart komme nærmere. Men både Glen og Sørn
lyder mærkeligt....?

Mvh. Jens Møller Jensen,
Toftlund

Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 23-03-04 09:57

Tak for Svaret
Det er kun navnet "Glen" som er en tjenestedreng fra Serritslev jeg er i
tvivl om, de andre navne er kendte i forvejen og derfor lettere at gætte sig
til. måske står der Ghert

"Jens M. Jensen" <jens.m.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Lennart Frederiksen <dsl21460@nospam.vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
Ane Marie Simmonsen

> 3. Glen (?) Pedersen

> 4. Sørn (?) Sørensen Kjerkegaard
Søren (skrevet som det første i Sørensen hvor r er næsten væk)

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 23-03-04 21:18

Lennart Frederiksen <dsl21460@nospam.vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c3ou4u$1itk$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Det er kun navnet "Glen" som er en tjenestedreng fra Serritslev jeg er i
> tvivl om, de andre navne er kendte i forvejen og derfor lettere at gætte

Hej Lennart,

jeg har prøvet at køre en del af billedet igennem en række grafiske filtre -
så ser det ud som Ghert -
Gherd eller - måske - Gheert ? Se billede i binær.

Mvh. Jens Møller Jensen

Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 23-03-04 22:07

Tak for hjælpen