Videnskabs nyheds sider?
Fra : Peter L

Dato : 20-04-04 13:31

Jeg leder efter nogle "danske" videnskabelige nyheds hjemmesider, nogen der
kender nogle?
Jeg mener sider, som minder om denne, bare på dansk:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/default.stm

Kender i forvejen:
http://www.dr.dk/Videnskab/Forside.htm
http://www.berlingske.dk/viden/

Men er der flere?

Fra : Steen

Dato : 20-04-04 15:10

Peter L wrote:

> Jeg leder efter nogle "danske" videnskabelige nyheds hjemmesider,

Hvis du vil nøjes med rumfartsrelevante nyheder, kan jeg anbefale
http://rumfart.dk/nyheder/

Steen

Fra : Kristian Vange

Dato : 20-04-04 16:27

www.ing.dk
http://news.google.com/news/en/us/technology.html

--
Kristian

Replace 'invalid' with 'dk' to reply

Fra : Kristian Vange

Dato : 20-04-04 16:35

Kristian Vange wrote:
> http://news.google.com/news/en/us/technology.html

Hmm, ovenstående er ikke dansk...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-04-04 18:19

www.astronomibladet.dk

--

http://haxor.dk +45 2685 5909

We communists have to string along with the capitalists for a while. We
need their credits, their agriculture, and their technology. But we are
going to continue massive military programs and by the middle 1980s we
will be in a position to return to a much more aggressive foreign
policy designed to gain the upper hand in our relationship with the
West.

- Leonid Brezhnev. Remarks in 1971 to the Politburo at the beginning of
détente.