Omstilling til telefonsvarer ved manglende~
Fra : Jakob Munck

Dato : 28-04-04 21:15

Jeg har en Nokia 3410 og har abonnement hos Telmore. Jeg har et par
spørgsmål:

1. Hvis jeg har telefonen tændt, men ikke kan nå at tage den når den ringer,
kan jeg så indstille den sådan at den automatisk stiller om til
telefonsvareren efter et bestemt antal sekunder (f.eks. 15)?

2. Kan jeg indstille telefonen sådan, at den ikke kun viser tiden, men også
den aktuelle dato i dens display?

Håber nogen kan hjælpe.

v.h.
Jakob Munck

Fra : Mark Beaumont

Dato : 28-04-04 23:07

Jakob Munck wrote:
> 1. Hvis jeg har telefonen tændt, men ikke kan nå at tage den når den
> ringer, kan jeg så indstille den sådan at den automatisk stiller om
> til telefonsvareren efter et bestemt antal sekunder (f.eks. 15)?

Prøv at se på
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=vidstil1.txt

Vh Mark

Fra : Jakob Munck

Dato : 29-04-04 05:21

> Prøv at se på
> http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=vidstil1.txt

Den guide fatter jeg ikke meget af.

1. Er Nokia 3410 en GS-telefon?
2. Hvor i menusystemet vælger man at den skal gå til telefonsvarer, når den
ikke tages?

Ja, jeg har læst manualen, men ikke fundet svar på ovenstående.

v.h.
Jakob

Fra : Jochke

Dato : 29-04-04 08:46

"Jakob Munck" <j.munck_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message

Det du gør er at stå ude i standby skærmen.

Du taster så:

*61*xxxxxxxx**yy#

x = det tlf nr der skal viderestilles til.
y = Antal sekunder før den skal viderestille.

61 er viderestillingskoden for manglende svar.

Når du har tastet det ind, så trykker du på den knap du bruger til at ringe
op med.

/Jochke

Fra : Jakob Munck

Dato : 29-04-04 10:16