N6600 -> MP3 & MMC
Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 28-04-04 19:38

Hej NG

Jeg vil gerne kunne høre MP3 med min N6600, er der nogle der kender et godt
program til dette? Programmet skal helst være freeware.
Desuden er jeg interreset i erfarringer med MMC-kort i N6600, hvilke
størrelser og mærker kan jeg bruge udover Nokias egene maks 128MB.

Pft.

/Svend

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 28-04-04 20:46

7 sekunders søgning på Google gav 18330 sider med resultat:
start evt her
http://www.vikinggames.hu/products_mp3player.php
( den er ikke gratis, men det er der intet i denne verden der er

/ Flemming

Fra : kim ell

Dato : 30-04-04 18:06

hej jeg købte et 128mb mmc kort (sandisk) det virker fint i min nk 6600

Fra : Christian Ibsen

Dato : 05-05-04 00:26

Jeg har et TEC 512mb mmc kort i min N6600, og det virker helt fint!

Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 31-05-04 21:37

Tak, har du også erfarringer med et program til afspilning af MP3 i symbian?